Дошао је крај за Субару БРЗ
Чека се нова генерација...
Атрактивни спортски купе настао је 2012. као плод сарадње са Toyotom, која исти модел продаје под ознаком ГТ86.
Субару је престао да прима захтеве за израду нових примерака модела БРЗ, уз објашњење да ће све нове наруџине задовољити из преосталих залиха у продајним салонима.
Ова информација је објављена на сајту Субаруа у Јапану, чиме је практично обелодањено да производња актуелне верзије спортског купеа званично престаје.
Ова студија каже да напредни безбедоносни системи аутомобила једноставно нису довољно добри
Пре нешто више од 50 година преминуо легендарни председник ФИјата
Вест није нечекивана, с обзиром да је јапански произвођач у претходном периоду лансирао неколико специјалних верзија овог аутомобила на различитим тржиштима као "лабудову песму" модела БРЗ.
БРЗ и Toyota ГТ86 се склапају у истој фабрици у Јапану, у погону Субаруа, што значи да ће и Toyotina варијанта престати да се производи.
То такође значи да се ближи време откривања следеће генерације два сестринска модела.
Очекује се да ће нови БРЗ и Toyotin близанац напокон добити снажнији боксер мотор са турбо пуњачем, а највероватније се ради о 2.4-литарском агрегату од 260 КС који се уграђује у моделе Субару Legacy и Асцент.
Toyota и Субару су још прошле године потврдили да ће производити нову генерацију своја два модела, који би требало да буду базирана на Toyotinoj ТНГА механичкој платформи, као и да ће ове аутомобиле покретати нови турбо-бензинац.
Одлазећи Субару БРЗ и Toyota ГТ86 углавном су хваљени због изврсне управљивости, при чему су се притужбе углавном односиле на атмосферски 2.0-литарски боксер мотор због недовољног обртног момента.
Прелазак на јединицу са турбо пуњачем решио би то питање, док се очекује да ће нова платформа остварити значајан напредак на плану управљивости и безбедности.
Субару и Toyota су наводно планирали да представе нове моделе овог лета, али је због пандемије која је у току премијера одложена. Нови модели ће вероватно бити представљени крајем године.