Прешли 2.200 км електричним аутомобилом – стајали 12 пута да га пуне
Смањење домета електричних аутомобила зими је добро позната чињеница, али људи су често неинформисани.
Све се зна о смањењу аутономије електричних аутомобила на ниским температурама, али неки људи очигледно још не знају довољно.
Углавном овакве приче долазе из САД, али их је згодно пренети као неку врсту упозорења. Две посаде су кренуле на пут, растојање је било скоро исто, а проблеми слични.
Брат и сестра Алис и Ксавијар Стивенсон желели су да испуне себи жељу и сазнају како је возити Теслу. Рентирали су Теслу за путовање од Орланда на Флориди до Вичите у Канзасу.
Пут од више од 2.200 километара показао се као тест стрпљења за обоје. Ксавијер Стивенсон је рекао за Бизнис инсајдер да се батерија електричног аутомобила веома брзо празни на путу током зиме.
Када су кренули на пут, могли су да се возе два и по сата без икаквих проблема – све док нису дошли у област екстремне хладноће. Касније су могли да возе само сат и по и морали су да чекају један до два сата док се електрични аутомобил пуни.
Када су на крају дана подвукли црту, испоставило се да су морали да пуне електрични аутомобил укупно шест пута, што је сваки пут коштало између 25 и 30 долара.
Теслу су иначе рентирали од компаније Хертз. Компанија је истог дана примила неколико притужби на Теслину батерију. Екстремна хладноћа у Америци очигледно није довољно упозорење корисницима електричних аутомобила...
Ево још једног примера. Бил и Џоан Милер су такође хтели да пређу пут дуг око 2.200 км, од Мичигена до Флориде, у електричном моделу Киа ЕВ6, али је пар морао да током путовања заустави свој аутомобил укупно 12 пута да би га напунио.
Електричном аутомобилу је требало између 20 и 55 минута на сваком од пуњача.