Форд и Фолксваген склопили споразум
Новина...
Немачки и амерички произвођач се надају да ће овај савез да донесе много добрих ствари.
Након што су пре готово годину дана најавили своју будућу сарадњу, два велика произвођача су 10. јуна потписала уговор о заједничком развоју лаких теретњака, електричних возила и аутоматизоване вожње
Форд Мотор Company и Volkswagen АГ су потписали споразум којим се потврђује њихов прошле године најављени глобални савез, а како би се задовољиле брзорастуће потребе њихових купаца у Европи и другим регионима, поготово када је реч о пицкуповима, лаким комерцијалним и електричним возилима.
Словенац отворено открио на чему је све штедео Голф (ВИДЕО)
Компаније очекују да ће савез побољшати власничка искуства садашњих и будућих купаца бржим иновирањем понуде возила, укључивањем релевантних нових технологија, пружањем веће корисности и више избора модела. Предвиђају континуирани раст потражње за комерцијалним возилима, једнако као и за електричним возилима високих перформанси, која би дала додатну вредност појединачним портфељима њихових производа.
Нова аутомобилска алијанса ће производити пицкуп средње величине који ће конструисати и произвести Форд, а у продају ће од 2022. године и као Volkswagen Амарок, у оквиру фирме Volkswagen Комерцијална Возила.
Обе компаније ће већ 2021. године додатно ојачати пословање својих одељења лаких комерцијалних возила градским доставним комбијем базираним на најновијем моделу Caddyja, који је развио и произвео Volkswagen Комерцијална Возила а касније и теретним комбијем од једне тоне, производом Форда. Поред тога, план је и да у Европу до 2023. довезу високо диференцирано Фордово електрично возило, направљено на Volkswagenovoj платформи Модулар Елецтриц Дриве (МЕБ), а које ће проширити Фордову понуду возила с нултом емисијом на Старом континенту.
Како би смањио високе трошкове развоја електричних аутомобила, Volkswagen своју МЕБ технолошку платформу нуди и другим произвођачима аутомобила. “Што више аутомобила буде базирано на платформи, биће јефтинији”, рекао Херберт Diess, председник Управног одбора Volkswagen концерна. Ово је важан предуслов да се електрична мобилност учини достижном за масе. Током животних циклуса договорених производа, две компаније очекују да ће укупно произвести до 8 милиона пицкупова и комбија. Током неколико година почевши од 2023., Форд планира да испоручи 600.000 електричних возила постављених на платформу МЕБ. Форд ће га дизајнирати и производити у Kölnu-Merkenichu, и њиме проширити понуду електричних модела, коју следеће године отварају Мустангом Mach-E.
И то није све, обе фирме ће радити с Арго АИ на стварању веома способних аутономних возила која се базирају на технологији компаније из Питсбурга. Прошлог недеље Volkswagen је извршио своје раније најављено улагање у Арго АИ, у којој је Форд већ имао власнички удео и развојни интерес. Тиме потврђују да овакви савези могу помоћи у развоју напредних технологија које захтевају много времена и ресурса. Систем самосталне вожње фирме Арго АИ први је с комерцијалним плановима за имплементацију и у Европи и САД-у. Глобални домет Форда и Volkswagena даће њиховој платформи највећи географски потенцијал развоја од било које технологије аутономне вожње до сада.