ГАНЦ НОВА: Прва Хонда Цивиц изгледа као да је управо изашла из ФАБРИКЕ, на страну што је СТАРА САМО 22 ГОДИНЕ (ФОТО+ВИДЕО)
Број шасије завршава с ‘0001, што значи да је то први ЕГ који је изашао с производне траке у Хондином погону Alliston у Онтарију.
Примери мејнстрим аутомобила са малом километражом из 80-их и 90-их постају веома популарни међу колекционарима, доносећи неке смешне бројке на аукцији. Ентузијаста Хонде у Канади недавно је пронашао Цивиц из 1992. који видите на фотографијама. Очитавање километраже од 7 миља (12 км) је вероватно најниже у Хонда Цивиц ЕГ било где у свету, што га чини погодним за музеј. Поред тога, број шасије се завршава са "0001", што значи да је то први ЕГ који је силазио са производне траке у Хондиној фабрици у Allistonu, Онтарио.
Овај двадесет година стар BMW М5 е39 са ПРЕЂЕНИХ 1200 км, продаје се по НЕВЕРОВАТНОЈ ЦЕНИ (ФОТО)
Продаје се Салеен С7 из 2003: Невораватни СУПЕРАУТО из колекције покојног глумца ПОЛ ВОЛКЕРА - цена је ПРАВО БОГАТСТВО
НЕВЕРОВАТНО! Погледајте коју је цену достигао један YUGO ЦАБРИО са само 595 пређених километара (ФОТО ВИДЕО)
Скоро нетакнути аутомобил је представљен у ХондаПро Џејсоновом видео снимку на YouTube-u и припада Дилану Шарпу који је велики обожаватељ Хонде и Ацуре. Према речима власника, возило је провело доста времена у Хондиној школи за обуку, што на неки начин објашњава зашто уопште није вожено. У тренутку куповине, још увек је имао оригинално уље у мотору и долазио је са фабричким ознакама на доњем строју, уобичајеним знаком возила ране производње. Као што је примећено у видео снимку, ДКС опрема је била почетна варијанта Цивица за ту моделску годину у Канади, која није добила још спартанскији ЦКС који је био доступан у САД.
Цивиц основне спецификације је стандардно долазио са серво управљачем, али је недостајао погодности попут клима уређаја и ретровизора за сувозача. Међутим, сумњамо да ће то одбити потенцијалне купце који ће бити спремни да плате велике количине новца за ову временску капсулу. За оне који се питају, испод хаубе је атмосферски 1,5-литарски четвороцилиндрични мотор са 16 вентила који производи 103 кс (76 кВ), упарен са петостепеним мануелним мењачем. Предвидљиво, подлога остаје у беспрекорном стању, као и каросерија и унутрашњост.
Дилан каже да би размислио о продаји јединственог модела ако би добио праву понуду. У сваком случају, шансе су да овај Цивиц неће видети повећање километраже у блиској будућности.