Хјундаи жели да прави Елантру у ТЦР спецификацији
Лепо...
Ако је судити по шпијунским фотографијама које су се у последње време појавиле на интернету, Хјундаи претвара и лимузинску “елантру” у тркачки модел по ТЦР стандарду.
Корејски произвођач у ТЦР арсеналу већ има “и30 Н” и “велостер Н” (примарно намењен северноамеричком континенту), а развија и електрични “велостер” за будућу ЕТЦР серију.
Поменуте шпијунске фотографије приказују тропросторни “хјундаи”, наводно уловљен на тесту на “тајној” писти, са аеродинамичким решењима прикривеним камуфлажним бојама. Нигде нема потврде да је то стварно ауто ТЦР спецификације, али од предњег дела аутомобила и отвора на хауби за одвод топлоте, преко избачених блатобрана до задњег крила, он неодољиво подсећа на ТЦР с турбопрехрањиваним мотором. У прилог тези да у питању јесте “елантра ТЦР” говоре бар три чиниоца. Елементи дизајна нове, седме генерације путничког модела примећују се и на тестираном.
Ево како изгледа хрватска фабрика супер-аутомобила
Такође, нова “елантра” за моделску годину 2021. биће први Хјундаи с овим именом који ће имати и Н лајн перформантну варијанту. То подразумева специфичне елементе дизајна, унапређења шасије и турбопрехрањивани мотор. Истина је да “Н лајн” није исто што и “Н”, већ треба да је негде између стандардне и потпуно перформантне верзије. Можда је негде у припреми и “елантра Н”? У сваком случају, пут од ознаке Н у Хјундаи путничкој гами до стварања одговарајуће тркачке справе не би требало да буде дугачак.
Као што између “и30 Н” и “велостера Н” нема много разлика, тако се и “елантра” у Аустралији продаје као “и30 седан”. Продаја седме генерације путничке “елантре” требало би да почне ове јесени.