ИПАК ЏИПОВИ: Иако Немци брину за животну средину, дражи су им теренци
Воле људи...
До 2025. године више од половине возила у Немачкој ће бити теренци и СУВ возила.
Упркос водећој улози Немачке у борби против климатских промена, возачи у тој земљи и даље при куповини дају предност нееколошким теренцима и тзв. СУВ возилима тако да је 2019, први пут у једној години, у Немачкој регистровано више од милион возила ове категорије у личном власништву.
Савезна канцеларија за моторна возила (КБА) у Фленсбургу саопштила је да је крајем новембра забележено да је пријављено 1,3 милиона теренаца и тзв. СУВ возила, у личном власништву.
ОТКРИЛИ ДЕТАЉЕ: BMW изнео спецификације предстојећег електричног модела
КРСТАРИО ГРАДОМ: Ево које је возило ЕЛОН МАСК провозао улицама ЛОС АНЂЕЛЕСА
РЕЧ СТРУКЕ: "Точкови већи до 23 инчна немају смисла"
"То је 18 одсто више него прошле године", наводи се у саопштењу. Стручњаци сматрају да ће се тренд појачаног интересовања за теренце наставити и у наступајућем периоду, преноси Хина.
"Појачано занимање за овај сегмент личних возила ће бити настављен и у наступајућим годинама", рекао је стручњак за аутомобилску индустрију са Универзитета Дуизбург/Есен Фердинад Дуденхофер.
Он прогнозира да ће до 2025. године више од половине возила у Немачкој чинити теренци и тзв. СУВ возила.
Дуденхофер, међутим, за разлику од Савезне канцеларије за моторна возила, у СУВ убраја и возила попут Мини кантримена, који каросеријом и концептом подсећају на теренце. За КБА Мини кантримен спада у категорију малих личних возила.
У сврху остваривања климатских циљева и нулте емисије угљен диоксида до 2030. немачка влада, између осталог, планира и субвенционирање електричних личних возила.
Тренутно је свега 2,6 посто новорегистрованих личних возила у Немачкој на електрични погон.