ОБРАТИТЕ ПАЖЊУ НА КЉУЧНЕ ДЕЛОВЕ АУТОМОБИЛА: Када би требало заменити уље, филтере, зупчасти каиш…
Препоруке произвођача возила и стручњака су најважније.
Уколико немате довољно возачног искуства, ово је прави текст за вас. У наредним редовима сазнаћете када је потребно сервисирати/заменити течности и делове аутомобила.
ВЕРОВАТНО НЕ ЗНАТЕ НА ШТА УПОЗОРАВА: Обратите пажњу на овај саобраћајни знак, ево шта означава
ПРЕДНОСТИ И МАНЕ: Куповина ког аутомобила се више исплати - НОВ ИЛИ ПОЛОВАН?
СИГУРНО ГА НИСТЕ ВИДЕЛИ: Овај САОБРАЋАЈНИ ЗНАК се изгледом разликује од осталих, а ево и чему служи
Одмах да нагласимо да се интервали разликују од модела до модела, односно, произвођача до произвођача. Али ћемо зарад информације читаву причу (мало) генерализовати, и максимално скратити.
Свакако, потребно је пратити препоруке стручњака и произвођача возила, јер су само оне релевантне, преноси Ревија ХАК.
Од уља до катализатора
Моторно уље требало би заменити између 10.000 и 30.000 км. Том приликом, промените и филтер уља, ваздуха и горива.
Амортизере би требало прегледати на сваких 20.000 км.
Кочнице треба прегледати барем једанпут годишње.
Зупчасти каишеви мењају се између 60.000 и 90.000 км, или на сваких пет година.
Расхладна течност обично траје до 160.000 км.
Катализатори губе на ефикасности након пређених 80.000 км.