Кина једина светла тачка - у целом свету ДРАМАТИЧНО опала продаја
Велики ударац.
Резултати продаје у априлу још су лошији од оних из марта.
С обзиром да је Европа најјачи удар пандемије коронавируса претрпела у протеклом месецу, то се у значајној мери одразило на продају нових аутомобила на Старом континенту.
У априлу је на европском тржишту било свега 292.182 новорегистрована аутомобила, што је пад од чак 78,3% у поређењу са истим месецом 2019. У прва четири месеца 2020. у Европи је продато 3,3 милиона возила, уз пад од 39 одсто на годишњем нивоу, преноси Ројтерс.
Кија и Кану развијају платформу за електрична возила
ВЕЛИКА СРАМОТА ЗА АУТО ГИГАНТА Фолксваген на СТУБУ СРАМА због РАСИСТИЧКЕ РЕКЛАМЕ - упутили извињење
Све теже до 5 звездица за безбедност! Пооштрени критеријуми за 2020. годину - Ево шта се мења
Статистиком су обухваћене земље чланице Европске уније, затим Уједнињено Краљевство, Исланд, Норвешка, Швајцарска и Лихтенштајн.
Највећи пад продаје у априлу доживеле су Италија (97,6%), УК (97,3%) и Шпанија (96,5%).
Volkswagen Група забележила је смањење продаје од 75% у истом месецу, Renault 79,5%, а ПСА 82,4%. Велики пад продаје нових аутомобила у априлу није карактеристичан само за европске државе.
У Бразилу је у протеклом месецу испоручено за 77% мање нових возила у односу на април 2019, што је најгори месечни резултат у последњих 20-ак година. У априлу је у Бразилу продато 51.500 нових аутомобила.
САД су у истом месецу регистровале пад од 47% (испоручено 707.800 аутомобила), што је најгори месец још од јануара 2010.
Јапан је нешто мање био погођен, па је продаја нових возила у априлу смањена за 30 процената (на 219.200 јединица).
Од свих великих светских аутомобилских тржишта, најбоље је прошла Кина. Тржиште ове земље увелико се опоравља од кризе изазване епидемијом коронавируса, па је у априлу продато чак 1,5 милиона возила уз пад на годишњем нивоу од само 2 одсто.
У прва четири месеца 2020. на кинеском тржишту је испоручено 4,4 милиона нових аутомобила (-35%).