Колико се разликују жене и мушкарци када бирају аутомобил?
У основи, разлике се могу свести на следеће - мушкарци су површнији, жене су практичније.
Кад је у питању куповина аутомобила, више не важи стереотип да су жене емоционални купци који могу много тога да занемаре због, рецимо, привлачне боје каросерије.
Не само да се смањује број мушкараца који бирају мануалне мјењаче, него има још занимљивих закључака што се тиче одабира при куповини возила.
У основи, разлике се укратко могу свести на следеће - мушкарци су површнији, жене су практичније, пише сајт Аутомобили.хр.
У овом случају, стереотип да су мушкарци можда рационалнији, а жене емоционалније није баш исправан. Чак напротив.
Занимљиво је да су мушкарци у 20% случајева чешће него жене склонији доношењу одлуку о куповини аутомобила због боје каросерије, а у 40% због репутације саме марке.
Жене се, за разлику од њих, у 25% случајева више обазиру на потрошњу горива при одабиру возила а у 20% више воде рачуна о трошковим сервиса.
Ту се женска прагматичност не завршава. Приоритет су им такође простор у аутомобилу и пртљажнику, као и безбедност, а не толико престиж и перформансе.
Мушкарци су традиционално више заокупљени оним што се нуди испод хаубе, а и у 20% више случајева успевају да добију бољу погодбу код продавца.
Постоји такође и поређење колико на куповину аутомобила код различитих полова утиче став партнера.
Наиме, 50% мушкараца је признало да је било утицаја од стране партнера у њиховој одлуци о куповини возила, док се исто односи на 39% жена.