КОНАЧНА ОДУКА: Lamborghini потврдио свој први електрични модел за 2028. годину
Имаће четири седишта.
Lamborghini већ неко време кокетира с идејом новог 2 2 гранд тоурера, али сада је одлука коначно и званична. Први потпуно електрични модел италијанске марке стиже 2028. године.
КАКО ЈЕ ОВО МОГУЋЕ? Ауди продао више аутомобила, а зарадио мање
МЕРЦЕДЕС МАЈКЛА ЏОРДАНА ПРОДАЈЕ СЕ ЗА 23 ДОЛАРА: Јединствени примерак аутомобила који је возила ЖИВА ЛЕГЕНДА КОШАРКЕ
ВАСКРСНУЋЕ ЛЕГЕНДАРНОГ БРЕНДА: Стиже електрична лимузина СААБ-а са дометом од 1.000 км (ВИДЕО)
Иако су потврда и временски оквир вредни пажње, тешко да су изненађење. У јануару 2022., извршни директор Lamborghinija рекао је да се марка нагиње према гранд тоуреру за своје прво електрично возило, сегменту у којем марка није била деценијама. Иако је Lamborghini најпознатији по својим клинастим супераутомобилима с мотором у средини, његова рана историја је пуна гранд тоурера с предњим мотором и четири седишта. То укључује 400 ГТ, Urraca, Еспаду, Ислера и друге.
Док произвођач сада потврђује планове за своје прво електрично возило, чињеница да ће то бити 2 2 гранд тоурер баца ветар у електрификацију. Упркос историји Lamborghinija с четвороседима, супераутомобили су његов идентитет, али руководиоци не верују да је ЕВ технологија још спремна за њих.
Раније ове године, главни технолошки директор марке, Ровен Мор, рекао је да за "суперспортски електрични аутомобил још није право време". Пожалио се да перформансе ЕВ-а превише зависе о стању напуњености и температури батерије да би се направио уверљив супераутомобил - упркос импресивним бројкама убрзања.
Признао је да ће за пет до шест година технологија можда сазрети до тачке у којој је Lamborghini спреман да се посвети електричном погону. То сугерише да би електрични гранд тоурер 2 2 могао бити брз, али неће бити као његови претходници с унутрашњим сагоревањем.
Уместо тога, попут Уруса, биће више фокусиран на дневне потребе вожње. Будући да је СУВ дугорочно најпродаваније возило марке, постоје сви показатељи да су његови купци вољни да купе нешто што није "супер спортски аутомобил".