Мултимедија у аутомобила НИЈЕ СЕКСИ - како да се замени ова "пролазна мода"?
Али шта поставити уместо њих?
Шеф дизајна марке ДС недавно је изјавио да су дигитални екрани у аутомобилима "глупост" и најавио да ће бити уклоњени из будућих модела на којима компанија сада ради.
"Када угасимо екране, аутомобилу остаје са правоугаоним црним елементом, са отисцима прстију на њему. Није секси, није луксузно."
То је у интервјуу за британски Аутоцар изјавио Тјери Метроз, шеф дизајна премијум бренда ДС, који припада Stellantis групи. До овог очигледног закључка дошао је након година коришћења екрана у возилу .
У том смислу, вредно је подсетити се шта је својевремено рекао Етјен Саломе, шеф дизајна ентеријера у Bugattiju, када су га питали зашто је одлучио да користи огроман аналогни брзиномер у ери дигиталних сатова.
Саломе је тада тврдио да су "екрани мода која важи само данас".
"Временом ће их заменити нова решења, а Chiron ће изгледати безвременски. А ако се неко одвезе Chironom на манифестацију Цонцорсо д'Елеганза у Пебл Бичу за 50 година, унутрашњост мора изгледати сјајно."
А ако у аутомобилу није дат контакт, екран остаје само обичан црни комад пластике. Он је додао да не може да замисли да, на пример, деца која гледају кроз шофершајбну не могу да виде број којим се завршава брзиномер.
ДС размишља како да замени ову "пролазну моду"
Решења још нема, али Метроз најављује да ће настојати да потпуно уклони екране са наредних ДС модела. Наравно, он је свестан да је ово велики изазов, јер морате пронаћи начин да возачу пружите сет потребних информација.
Тај проблем је на неки начин одавно решен – било је довољно користити аналогне сатове и физичке прекидаче. Али шта радити са таквим модерним изумима као што је навигација?