Најјаче европско тржиште ипак преполовљено
Невероватно...
У Немачкој је у мају забележен пад продаје нових аутомобила од 51,5% у односу на исти месец прошле године.
Аутомобилска индустрија се грчевито бори да превазиђе кризу насталу због пандемије коронавируса, али ће по свему судећи опоравак бити врло спор.
На примеру Немачке, која важи за најјаче европско аутомобилско тржиште, али и земљу која има најснажнију ауто-индустрију, види се колико је ова грана индустрије у дубокој кризи.
Волво објашњава зашто њихови аутомобили неће моћи да се возе преко 180/кмх
Хоће да уведу обавезне пуњаче за електричне аутомобиле на јавним и приватним зградама
Иако су у Немачкој продајни салони отворени још 20. априла, купци нису похрлили ка њима. У мају је продато 150.597 нових аутомобила, што представља пад од 51,5 одсто у поређењу са мајом 2019, преноси focus2move.com.
Пад је додуше нешто мањи у првих пет месеци 2020. захваљујући солидном почетку године, пре избијања пандемије и износи -35,6% (испоручена 912.463 возила).
Највећи пад продаје у Немачкој у мају су забележили BMW и СЕАТ (преко 60%), док је са друге стране спектра Renault са падом од "само" 35,6%.
Подсећамо, пад продаје аутомобила у Немачкој највећи је био у априлу 2020. и износио је 61%.