НАЈЗАНИМЉИВИЈИ ПОСЛОВИ у аутоиндустрији : НЕОБИЧНА и ЗАНИМЉИВА занимања о којима се МАЛО ЗНА
Од возача до кројача.
У паузи између премијера нових модела аутомобила, маркетиншко одељење Сеата бавило се истраживањем послова у аутомобилској индустрији, после којег је направљена листа пет необичних и веома занимљивих, о којима се мало зна, а обавља их мала група изабраних…
Сви знају за дизајнере, инжењере и раднике на покретним тракама, али они су само део многобројне екипе стручњака разних профила који учествују у изради једног четвороточкаша - од идеје, преко дизајнирања, развоја, припреме за производњу, производње, промоције и на крају припреме за продају. Међу њима, налазе се и срећници који се баве овим необичним пословима.
ТРАМП НИКАКО НЕ МОЖЕ БЕЗ ВОЖЊЕ: Овакву колекцију СКУПОЦЕНИХ аутомобила има САМО он! (ФОТО)
1. Први возач
Он је први у екипи бројних тест-возача који возе прототипове одређених модела и својим сугестијама утичу на даљи развој. У Сеату, возач који обавља овај посао превезе око два милиона километара годишње!
2. Вајар
ОБЈАВЉЕНЕ ПРВЕ ФОТОГРАФИЈЕ: Пежо 308 за 2018. НОВ МОТОР И ОСМОБРЗИНСКИ МЕЊАЧ (ВИДЕО)
Задужен је за израду аутомобила у размери 1:1. Модел се прави од глине и неопходно је да има масу као прави аутомобил. Током овог процеса, за један просечан аутомоби, употреби се око 2,5 тона глине и потроши око 10.000 радних часова…
3. Први кројач
Ручно израђује комплетну "пресвлаку" ентеријера новог аутомобила, са најбољом комбинацијом боја, дезена и материјала. Да би се обложила једна кабина просечног аутомобила, потребно је око 30 метара разних материјала и око две године посла…
4. Тестер седишта
Све што треба да ради је да седи. Али од његове процене зависи избор идеалног профила седишта у будућем моделу. Тестери и њихови тимови током развојонг процеса изведу око 20.000 операција склапања, преклапања, померања за сваки тим седишта, током којих оцењују практичност и удобност, али и врсте пуњења, материјала, структуре, шавова… Задужени су и за избор дизајна наслона за главу.
5. Аутомобилски "сомелијер"
Најважнији инструмент овог стручњака је нос, а задужен је за правилан избор "мириса новог аутомобила"! Тим хемичара изводи преко 400 тестова мириса сваке године, током којих се аутомобили излажу температурама и до 60 степени Целзијусових. Аутомобилски "сомелијери" не смеју да пуше нити да стављају парфеме…