НИКАДА ЕЛЕКТРИЧНИ АУТОМОБИЛИ: Масерати се куне у бензинце, ево зашто не желе да пређу на струју
Истрајни су!
Италијански произвођач планира делимичну електрификацију својих модела у будућности, али не жели да одустане од класичних мотора са унутрашњим сагоревањем.
И док неки произвођачи луксузних спортских и ГТ аутомобила, попут Porschea и Астон Мартина, увелико раде на чисто електричним моделима, Масерати је одлучан у томе да задржи бензинске моторе у својим аутомобилима.
"Ми смо такав аутомобилски бренд коме су једноставно неопходни мотори са унутрашњим сагоревањем, јер наши модели морају да носе у себи ту сирову емоцију", објашњава за МоторТренд шеф Масератија у САД, Ал Гарднер.
Италијанског произвођача тренутно потреса криза, с обзиром да је продаја аутомобила ове марке у паду и поред тога што је у своју понуду по први пут у историји уврстио један СУВ модел - Леванте.
Масерати у својој производној гами има и две луксузне спортске лимузине – Quattroporte и Ghibli, као и моћни, али већ времешни ГранТурисмо.
Компанија планира да освежи понуду увођењем нових модела, али и хидридног погонског система, као и плуг-ин хибрида. Међу њима су и потпуно нови модел спортског аутомобила, који би требало да дебитује на Сајму аутомобила у Женеви 2020. године, као и нови СУВ, за број мањи од Левантеа, који ће се појавити до 2022.