Ова Мерцедесова пословна лимузина је померила све стандарде
Прошло је 25. година од лансирања...
У јуну 1995. године јавност је први пут упознала Мерцедесов новитет који је својом храбром дизајнерском појавом искочио из униформности тржишних тенденција.
У питању је Мерцедес серије W210 који је практично био први нови модел службено етикетиран као Е класа у програму немачке компаније (prethodno је рестилизовани W124 током последње две године продаје носио исту ознаку, али је то био стари модел из средине осамдесетих).
Имао је паклену ноћ, а ујутру је затекао ужас испод аутомобила! Још кад су видели ШТА вози... (ФОТО)
КАКО ИМ НИЈЕ ЖАО: Овај напуштен Карера ГТ заборављен у Кини
Најупечатљивији стилски детаљ нове Е класе била су четири предња фара у елиптичној форми.Треба напоменути да је у овом случају Мерцедес одлучио Е класу понудити као лимузину и караван (Т модел).
Ауто је традиционално нудио и иновативна техничка решења, којих је у овом случају било више од тридесет.
Главни новитети били су ЕТС (Елецтрониц Трацтион System), дизел мотор са директним убризгавањем, са турбо пуњачем и "интерцоолером", нова генерација 4Матиц сталног погона на све точкове, први у свету уграђени граничник силе затезања сигурносног појаса, те на крају увођење у програм "common раил" система убризгавања горива код дизел мотора.
Оптимизација структуре каросерије са великим зонама деформације, уз ваздушне јастуке нове генерације (први пут у понуди бочни) заслужни су за чињеницу да је прва Е класа била међу најбезбеднијим аутомобилима у класи.
Е класа линије W210 испуњавала је тржиште емоцијама све до 2002. године и задржала је славу претходника чињеницом да је то био најпродаванији аутомобил у својој класи на свету.
Произведено је укупно 1.374.199 лимузина и 279.238 каравана.