ОВО МОРАТЕ ДА ЗНАТЕ: Који су то мотори са НАЈПРОБЛЕМАТИЧНИЈИМ турбо пуњачима?
Постоје случајеви кад се ове компоненте могу покварити.
Временом је технологија производње аутомобила напредовала. Подсклопови се стварају на ефикасније начине, и ту долазе мотори. Али понекад се могу појавити проблеми. Један од ових проблема може бити повезан са турбо пуњењем.
ЧУВАЈТЕ СЕ: Ако препознате ОВЕ ЗНАКОВЕ на вашем аутомобилу, ОДМАХ морате отићи код аутомеханичара
РЕШАВАМО ДИЛЕМУ: Да ли су ДОБОШ кочнице боље од кочионих дискова и зашто?
ОДЛАЗАК У ЦРНУ ГОРУ ВИШЕ НЕЋЕ БИТИ СТРЕСАН: Одстрањује се главна црна тачка
Било да је у питању недостатак у дизајну или лоше одржавање. Мотори поменути у наредним редовима важе за оне са најпроблематичнијим турбинама.
Један од ових мотора је 2.0 ТДИ, шифра CFFB, монтиран на Аудију Q5. Узрок проблема је повратна цев за уље, тачније зато што је веома дугачка и пролази кроз подручје издувног колектора. С обзиром на то да му је доста близу, висока температура током регенерације оштећује повратну цев за уље. Временом се истањи, а проток уља потребан турбини се смањује.
Још један мотор који пати од проблема са турбином је 1,6-литарски дизел мотор који се уграђује у Форд, Цитроен или Peugeot. Има исти проблем као и онај који је уграђен у Ауди, али има и других. Због чињенице да филтер честица (ДПФ) често не ради, он се зачепљује. Ово ће запушити издувни систем и појачати притиак у њему. Тај притисак ће се прекинути, погађате, у турбини.
Настављамо списак и враћамо се у плот VW групе, тачније на 2.0 и 1.6 ТДИ моторе који испуњавају стандард Еуро 6. Због чињенице да турбине ових мотора имају хлађење антифризом, хладњак уља се може покварити што моментално доводи до тога да уље продире у цео систем, уништавајући мотор.
Такође, 1.4 ТДИ Еуро 6 мотор пати од проблема који се манифестује ломљењем контролног поклопца, што доводи до квара турбине.
Последњи мотор на листи је 2,2 литарски мотор који производи Мазда. Маздин twin-turbo дизел мотор 2.2 пати од проблема који узрокује квар мале турбине. Поклопац који усмерава притисак са мале турбине на велику отказује, мала турбина се преоптерећује и коначно подлеже напрезању.
Препоручујемо вам и да ако нисте, прочитате, а ако јесте, подсетите се, корисничког искуства нашег Звездана са BMW-om X5, који је имао проблема с једном од турбина.