РИГОРОЗНИ НЕМЦИ: Французи желе посебне намете за кинеска возила, а они не дају
Ево и зашто.
Француска врши притисак на председницу Европске комисије Урсулу вон дер Лајен да покрене тему кинеских електричних возила у свом годишњем говору о стању Уније у среду, упркос страховима широм блока да би Пекинг могао да узврати.
ПРЕВАРАНТСКА ФОРА: Истраживање открило зашто је куповина аутомобила из увоза РИЗИЧНИЈА!
ОВДЕ МОЖЕТЕ ДОЋИ ДО АУТА ЗА СИТНЕ ПАРЕ: Продају се заплењена возила, ту су и квад, трактор...
МОГУ ДА ПРЕЂУ ПРЕКО 1.000.000 КИЛОМЕТАРА? Ово је ТОП 5 "несаломивих" аутомобила, а један СРБИ посебно обожавају!
Месецима су француска влада, као и њени заступници у индустрији и Европској комисији, притискали извршну власт Европске уније да покрене антидампинг истрагу против кинеских произвођача електричних аутомобила, која би могла да отвори пут Европи да уведе додатне намете кинеским електричним возилима за која сматра да се продају непоштено јефтино с циљем да се угуши европска конкуренција.
Упркос противљењу Берлина и званичника немачке аутоиндустрије, званични Париз не одустаје. Француска је дугогодишњи заговорник снажнијих европских мера трговинске заштите и снажније индустријске политике, пише Политицо ЕУ. Уједно је повереник ЕУ за унутрашње тржиште Тијери Бретон, који је Француз, посебно упозорио на раст извоза кинеских електричних аутомобила.
У Бриселу и Берлину, међутим, постоји све већа иритација француским захтевом, јер се политичари, државни званичници и представници аутоиндустрије боје кинеске одмазде. Дакле, ово су две различите перспективе. Немцима не одговара трговински рат с Кином јер на тамошњем тржишту продају стотине хиљада Volkswagena, BMW-a, Мерцедеса… С друге стране француске марке немају снажно упориште у Кини и желе заштиту домаћег тржишта од увоза кинеских аутомобила.