Нема више: Ово је крај за РЕЈНЏ РОВЕР ЕВОУК КУПЕ!
Производња се обуставља!
"Рејнџ ровер евоук" (Ранге Ровер Evoque) један је од свега неколико кросовер модела који се продају у три варијанте, али изгледа да је компанија одлучила да одустане од верзије са троја врата.
Наиме, један представник компаније Ланд Ровер је пре пар дана потврдио да ће се "рејнџ ровер евоук" продавати у само две варијанте, ерго, производња једне варијанте ће бити обустављена. „Од 2019. године, Ланд Ровер ће рационализовати своју понуду "рејнж ровер евоук" модела, те ћемо продавати само кабриолет и варијанту са петоро врата, које су и најуспешније“, навео је он.
Нема података о томе колико "евоук купе" (Evoque Цоупе) примерака је ова компанија продала, али се наводи да је његова продаја знатно пала након што је представљен кабриолет. Такође се наводи да чак 95% продаје овог модела чини верзија са петоро врата.
Ако су ове информације тачне, онда ни не чуди овај потез компаније. Компанија МИНИ је исто урадила пре пар година када је одустала од модела "пејсмен" како би се фокусирала на "катримен". Наиме, у САД током 2014. године, компанија МИНИ је продала свега 2.082 примерака модела "пејсмен", док је продато чак 22.645 јединица модела "кантримен".
Упркос одлуци да одустане од купе модела, компанија Ланд Ровер ће наставити да производи и да продаје модел "рејнџ ровер евоук" у кабриолет верзији. Такође нема информација о броју продатих кабриолет модела, али изгледа да су резултати довољно добри да се од њега не одустане.
Временски период у коме се ово дешава сигурно није случајност. Наиме, компанија ради на новој генерацији модела "евоук", која би требало да буде представљена средином следеће године, а дизајн ће у великој мери бити инспирисан моделом "велар".
У неким извештајима се наводи да ће овај нови кросовер бити базиран на ажурираној верзији Д8 платформе, те да ће се продавати са широком палетом четвороцилиндарских агрегата.
Такође постоје и гласине да ће бити представљене и верзије са хибридним погоном са различитим бензинским и дизел агрегатима.