Шкода УКИДА један од НАЈПОПУЛАРНИЈИХ МОДЕЛА?
Volkswagen Поло по свему судећи неће бити једини модел немачке групације који плаћа данак увођења Еуро 7 норме.
Актуелна генерација Шкоде Фабије је на сцени од 2021. године, али овога пута понуда није проширена и на практичнију караван верзију, нити ће се то догодити. Према тренутним информацијама, прича би могла да крене у сасвим другом правцу када је у питању сама Фабиа.
Када је у питању тај црни сценарио, он је већ виђен у случају Volkswagena, који је све ближи укидању модела Поло.
Челник Шкоде, Клаус Целмер, је у недавном интервјуу за Аутоцар рекао да би прилагођавање стандардима Еуро 7 Фабију учинило прескупом и да је људи више не би куповали.
Према томе, ако регулатива Еуро 7 прође, неће бити могуће задржати присуство у Б сегменту, барем не у смислу приступачних компакта, каже Целмер.
Подсећамо, иста прича је недавно стигла и из Volkswagena, у вези са моделом Поло. Тада се говорило да би увођење строжих стандарда аутоматски значило и повећање цене овог аутомобила за 5.000 евра.
Међутим, рачуница Европске комисије кажу да је реч о много мањем поскупљењу од око 300 евра. Неко очигледно не говори истину.
Ако се узме у обзир да се Ауди већ одлучио да укине модел А1, испада да је једини из немачкле групације који би могао да остане у том сегменту Сеат Ибиза. Али и ту се вероватно ради о "одржавању у животу" још неколико месеци.
Ускоро би најјефтинији модел у Volkswagen асортиману могао бити електрични ИД.2 и њему сродни близанци других брендова.
У том случају говоримо о почетној цени од 25.000 евра.
Шкода Фабиа тренутно у Немачкој стартује по цени од око 18.000 евра, Сеат Ибиза од око 16.500 евра, а VW Поло од 19.500 евра.