СЛАВИ ВАЖНЕ ЈУБИЛЕЈЕ: По узору на најпродаванији BMW-ov модел, Алфа Ромео је развио НАЈСПОРТСКИЈУ верзију лимузине
Изазива на мегдан.
Модел Алфа Ромеа, Гиулиа Quadrifoglio, која се етаблирала као највиши представник спортског карактера бренда, изабрана је да ода почаст симболу детелине са четири зелена листа, која представља врхунске моделе у којима су перформансе и сензације више него изузетне. Митски амблем слави првих сто година живота.
Упознајте Huawei П60 Про и његову врхунску подршку у виду AppGallery продавнице
ДА ВАМ АУТОМОБИЛ БУДЕ ЗАВИДНОГ ИЗГЛЕДА: Ово можете урадити САМИ у свом дворишту и на тај начин УШТЕДЕТИ новац
АСТОН МАРТИН ПРИЗНАО: Без Мерцедеса били бисмо у великој НЕВОЉИ
Они ће учествовати на 41. издању Mille Миглиа чиме се такође прославља деценија постојања модела 4Ц и шездесет година од "рођења" АутоДелте.
Модели 1900 Супер Спринт, 2000 Спортива и 1900 Спорт Спидер су изложени у Музеју наслеђа бренда са знаком змије у Аресеу, и ускоро ће изаћи на италијанске путеве уз подршку ове бруталне верзије Гиулије Quadrifoglio. Само стотину јединица ове ограничене верзије биће произведено са посебним детаљима као што су ретровизори од угљеничних влакана или кочионе чељусти обојене у златно жуту боју.
У унутрашњости, Алфа Ромео Гиулиа Quadrifoglio 100th Anniversary такође има декоративне детаље од угљеничних влакана, спортски волан умотан у кожу и алкантару са црним шавовима, исто као и спортска седишта, али са контрастним жутим шавовима.
Тамо где ничег новог нема јесте простор испод хаубе, јер овај модел QV задржава своје спецификације и карактеристике нетакнутима, а које обезбеђује моћни 2,9-литарски битурбо В6 мотор и његових 520 коњских снага, опремљен механичким диференцијалом са ограниченим проклизавањем који оптимизује пренос обртног момента мотора.
Три спортска аутомобила која ће учествовати на 41. издању Mille Миглиа су истински перјаници италијанског бренда, модели који су истински жељени међу алфистима и љубитеља класике. 1900 Спорт Спидер и 2000 Спортива, оба произведена 1954. године, су најексклузивнији, пошто су направљене само по две јединице и обе потичу из радионица италијанског дизајнера Бертоне.
Овај двојац је делио задње вешање, са осовином Де Дион, и исти четвороцилиндрични бензински мотор од 138 КС са којим су лако достизали 220 км/х, што је била веома велика максимална брзина за то време. Такође је и њихов петостепени мануелни мењач био заједнички. Једина разлика између њих је каросерија, први је кабриолет а други купе чија је каросерија од алуминијума.
Трећи, 1900Ц Супер Спринт, произведен је 1956. Сматран за "Гран Турисмо", такође је био купе чију је шасију производила миланска компанија Тоуринг, док је каросерија дело Алфа Ромеа. Испод каросерије је имао мотор сличан претходном, са два литра запремине и максималном снагом од 115 "коња". То је веома другачији модел од претходна два, пошто је произведено скоро 300 јединица.
Да би успела да се врати коренима, италијанска фирма се усредсредила на један од најпродаванијих модела на тржишту и прави репер – BMW серије 3. Наравно, развијена је и најспортскија верзија лимузине из Аресеа да би се моћни М3 изазвао на мегдан.