ШТА НОСИ СУТРА: Каква је будућност АЛФЕ?
Шта ће бити са овом компанијом...
Алфа Ромео жели да што пре заборави 2019. Али шта доноси 2020? Или још прецизније шта доносе године које ће да уследе односно XXII век?
Чувени италијански произвођач аутомобила тешко ће премашити цифру од 110.000-120.000 продатих јединица са двоцифреним падом продаје.
Два кључна модела Гиулиа и Стелвио су на измаку године добили "освежене" верзије за наредних неколико, обогаћени савременом технологијом, новом мултимедијом, контролном таблом, воланом и системом аутономне вожње.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2014/06/21/fiat-logo.jpg?itok=e3dMR5lq)
НОВИНА ИЗ ФИЈАТА: ЕЛЕКТРИЧНИ Дукато на српским путевима од наредне године
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2014/05/14/porsche-911-turbo-spreda.jpg?itok=r3KFNqNo)
НАДМАШИО ОЧЕКИВАЊА: Порше Тајкан има већ има 30.000 резервација
Међутим, Алфа Ромео ништа друго није понудио на тржишту. Многи очекују више новина у 2020, али ће и она вероватно бити транзициона.
Алфа Ромео се пре свега узда у нови талас продаје "унапређених" Гиулие и Стелвиа, али тешко је очекивати помак са "мртве тачке" већ пре повратак на ниво из 2018.
На то ће умногоме утицати пензионисање Giuliette, јединог представника компактне класе која је најпопуларнија у Европи.
Тако ће Алфа Ромео остати са само два модела у понуди, уз 4Ц чији су продајни резултати на нивоу статистичке грешке.
Да ли се може очекивати неки револуционарни преокрет пре свега зависи од тога како и када ће ФЦА и ПСА конплетирати спајање ове две гигантске алијансе.
То се очекује најраније у првим месецима наредне године, што оставља простора за лансирање нових модела.
Међутим, из АР су још раније најавили да ће једина премијера 2020. бити компактни кросовер Тонале, али крајем године, што значи да ће продаја почети почетком 2021.
На папиру постоје планови за трећи мали СУВ, планиран између 2021. и 2022, за који се најављује да би могао да се зове Brennero и који би могао да буде електрични модел.
Међутим, многи спас Алфа Ромеа виде у лансирању нових модела Б и Ц сегмента, наследника модела МиТо и Giulietta.
Са нова два премијум модела у нижој класи Алфа Ромео би дао много већи избор потенцијалним купцима којима су Гиулиа и Стелвио превелики и прескупи.
Улазак ПСА групације додатно подгрева ове гласине јер би Алфа Ромео могао развије мање моделе без додатне инвестиције у платформу, користећи француску архитектуру.
С обзиром да ће генерални директор новог гиганта бити Карлос Таварес, јасно је да ће од његових планова зависити и улога Алфа Ромеа у новој италијанско-америчко-француској породици.