У СУСРЕТ КИШНИМ ДАНИМА: Ево шта треба да радите да би вам БРИСАЧИ на ауту трајали далеко дуже
Једноставне, а ефикасне мере.
Да би вам брисачи дуже потрајали потребно је да редовно чистите ветробранско стакло. Сва прљавштина која се налази на стаклу, доводи до оштећења гуме на брисачима.
СИГУРНО ВАС ИНТЕРЕСУЈЕ: Постоји ли казна за возаче који испрскају пешаке?
ВЕРОВАТНО НИСТЕ ЗНАЛИ: Колики би требало да буде притисак ваздуха у гумама зими?
НЕ ЗНАТЕ ГДЕ И КАКО ДА СЕ ПАРКИРАТЕ У БЕОГРАДУ? Ево пар цака како да вам то не представља проблем
Киша и друге падавине, сунчева светлост и остале атмосферске прилике временом толико могу да промене материјал од кога су метлице брисача направљене, да он постаје све тврђи и губи своја својства.
Немачки ауто-клуб АДАЦ спровео је истраживање чији су резултати показали да, без обзира на интензитет коришћења брисача, метлице после 24 месеца постају неупотребљиве, однсоно после две године су зреле за промену.
Сунчева светлост и атмосферске прилике могу толико да измене структуру материјала од кога су метлице направљење да он постаје тврђи и губи неопходна својства. То значи да метлице више неће моћи једнако добро да чисте стакло као када су биле нове.
Препорука стручњака је да метлице брисача мењате на време, пошто су оне веома важан део опреме вашег аутомобила када је у питању безбедност вожње.
Зато чим приметите да метлице више не уклањају воду са ветробрана као када су биле нове, време је да их промените.