Велики број људи одлаже куповину аутомобила
Велики утицај имала је пандемија...
Више пута смо писали о томе како је пандемија коронавируса утицала на произвођаче аутомобила, а како је утицала на купце?
Поједини произвођачи морали су да подижу кредите и траже позајмице како би поново отворили постројења и вратили компанију на ноге, а како се чини та разлика између потрошача и произвођача постаје још већа.
У Сједињеним Америчким Државама и у Европи спроведено је истраживање како би се проверило колико људи је спремно за куповину аутомобила, а колико људи ће то одложити за неколико месеци.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2014/05/30/vw-logo.jpg?itok=nWbeQdzH)
Словенац отворено открио на чему је све штедео Голф (ВИДЕО)
Испитаници су стари између 25 и 55 година, док је највећи број био између 30 и 44 године (скоро 50 процената) и што се тиче избора између новог и половног возила ту се ништа није променило, тачније остаће при првобитној одлуци.
Када се ради о одустајању од куповине, одустао је 1% људи који су желели нов (са 31% на 30%), што се тиче половног аутомобила старог до 3 године пад је био са 30 на 28%, за аутомобил стар до пет година је проценат остао исти, 18%, док је пад са 11 на 10% виђен код људи који желе аутомобил старији од 5 година.
Ипак, људи који су одлучили да одложе куповину свог возила су у јако великом броју, тачније чак 69% испитаника је рекло да одлаже куповину аутомобила за 3 до 6 месеци.
Променила се мотивација за куповину новог аутомобила. Сад су у први план избили неки други разлози: куповина 'због здравствених и сигурносних разлога' порасла је с пет на девет посто, а пре кризе добар попуст је могао мотивисати осам посто испитаника, сада ће утицати на њих 12%.
Појашњење 'време ми је да променим ауто' уместо 41% купаца, то сада изговара њих 31%. Саобраћајна несрећа или квар на возилу и пре короне и сада на куповину новог аутомобила износи шест посто возача.
Мало се променио и начин куповине – 7,9% купаца новог и 6,4% купаца половног аутомобила сада би аутомобил купило online – али и даље највећи број купаца пре саме куповине жели и да види и испроба аутомобил.