Велики број олдтајмера су СНОВИ И ЖЕЉА многих, неки од њих имају проблем са ЧЕСТИМ КВАРОВИМА, а ево и о којим моделима је реч
Постоје они који испуњавају очекивања, или их и премашују. Но, постоје и модели који нису онакви какви би се могли учинити на прву.
Митови се често стварају око многих класичних спортских аутомобила. Било како било, постоје неки који испуњавају очекивања, а можда их и превазилазе. Међутим, постоје и други модели који нису оно што би могли изгледати на први поглед, посебно у погледу поузданости. У овој ранг листи смо навели неке од њих који добијају више пажње него што заслужују када је у питању одржавање.
ГАНЦ НОВА: Прва Хонда Цивиц изгледа као да је управо изашла из ФАБРИКЕ, на страну што је СТАРА САМО 22 ГОДИНЕ (ФОТО ВИДЕО)
ОДУВЕК СМО БИЛИ МАШТОВИТИ: Ово су неки од НАЈСМЕШНИЈИХ И НАЈСИМПАТИЧНИХ надимака аутомобила у нашем НАРОДУ (ФОТО)
Овај BMW је прешао скоро МИЛИОН КИЛОМЕТАРА, а да није ни ВОЖЕН!
Ferrari Ф355
Деведесете нису биле добре за Ферари. Са Хондом НСКС Јапанци су се приближили култном италијанском бренду, јер је била атрактивна и брза као модел Ферари, а што је најгоре, била је јефтинија. У то време, актуелни модел је био Ф355, који је имао прилично приступачну цену за стандарде компаније, али чије је одржавање било проблематичније. Поузданост му је била знатно нижа од јапанске, а често је имао кварове.
Лотус Есприт
Средином 1970-их, Лотус је желео да развије нови спортски аутомобил са средњим мотором који би могао да му помогне да се такмичи са Италијанима. Да би реализовали пројекат, ангажовали су Ђоржета Ђуђара, реномираног дизајнера, и замолили га да направи нешто слично Масератију Бумерангу. Изглед није разочарао и критике су биле једногласне. Међутим, био је скуп за одржавање и имао је много проблема са мењачем, зупчастим каишем и прегревањем. Ово се увек односи на верзију која је била у продаји између 1976. и 1982. године.
Масерати Битурбо
Од свих спектакуларних аутомобила које је Масерати лансирао током своје историје, мало њих је толико важно као Битурбо. Има посебно место у нашем сећању јер је то био први твин-турбо спортски аутомобил икада. Али управо је то била његова Ахилова пета. Десило се оно што се често дешава са новим технологијама – није углађен. Није био довољно тестиран и први агрегати су патили од цурења уља, квара турбине, проблема са алтернатором, локализоване рђе или превремене замене неких делова.
Porsche 924 Турбо
Средином 1970-их, Porscheu је био потребан нови спортски аутомобил почетног нивоа који би заменио 914: тако је дошао Porsche 924. Колико год „једноставан” био, био је од велике важности јер је био први производни Porsche чији је предњи мотор је покретао задње точкове. Користио је Фолксваген четвороцилиндрични бензински мотор, због чега је био спор. Турбо верзија је решила овај проблем, али је као резултат имала много проблема са турбином, као и са пумпом за воду и електроником.
BMW 850и
Прва генерација серије 8 освојила је свет када је дебитовала раних 1990-их. Овај БМВ се могао похвалити елегантним аеродинамичним дизајном и укључивао је безброј техничких иновација испред свог времена, као и В8 и В12 моторе. И док је у то време био сјајан ауто... сада би требало да бежиш од њега. А то је зато што његова механика дугорочно узрокује много главобоља, са честим кваровима пумпе за гориво или управљања мотором. Исто тако, електрична седишта и рад увлачивих фарова такође су под утицајем „зуба времена”.
Мазда RX-7
RX-7 је један од Маздиних најпоноснијих аутомобила. Када смо га први пут видели 1978. године, добио је бројне и заслужене комплименте. Не само због свог оригиналног клинастог дизајна, већ пре свега због Ванкел ротационог мотора. Идеја јапанског произвођача је била да много више брендова почне да користи ову врсту механике, али није ишло. Било је много проблема са њим, а резервне делове такође није лако пронаћи. Нарочито је патио од цурења горива, расхладне течности, па чак и електричних проблема са увлачивим фаровима.
Алфа Ромео ГТВ6
Славни Италијански бренд је данас неправедно критикован у смислу поузданости, можда зато што је имао много проблема у прошлости. Један од њих је био ГТВ6, купе из 1980-их који је, како се чинило, повећао продају. Његов имиџ је био веома хваљен због своје оригиналности, али је свуда било електронских кварова, а неки су били и механички. Више времена је, кажу, проводио у радионицама него на путу.