ЗА СВЕ ЉУБИТЕЉЕ: Класичне сцене које су обележиле ауто-мото спорт
Идеално за време изолације...
На срећу љубитеља аутомобила и ауто-мото спорта, Интернет обилује снимцима попут ових.
Такмичење Групе Б у периоду 1982-1986. сматра се "златним добом" релија. Ове трке су биле изузетно узбудљиве за гледање уживо, па су привлачиле гомиле посматрача који су често ризиковали своје животе у покушају да заузму позицију што ближе стази.
За рели аутомобиле из ове групе није било много технолошких ограничења, што је произвођачима и тимовима омогућило да развију веома брза возила која су неретко имала и преко 500 "коња".
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2014/05/10/ferari.jpg?itok=LSeL5omz)
ИМА НОВИХ ИНФОРМАЦИЈА: Ферари креће са производњом у АПРИЛУ
На врхунцу моћи, "звезде" овог такмичења биле су легендарни аутомобили, као што су Ауди Quattro, Ланциа 037, Peugeot 205 Т16, Ланциа Делта С4 и Renault 5 Турбо.
Поред огромне дозе адреналина код учесника али и публике, ове рели трке су нажалост генерисале и безбројне инциденте и неке трагичне удесе, попут оног у Португалији када је четворо људи погинуло а 31 повређен након што је Форд РС200 улетео међу посматраче.
Све је кулминирало 2. маја 1986. године, када је Хенри Тоивонен доживео несрећу у свом аутомобилу Ланциа Делта С4. У удесу је оштећен резервоар са горивом, због чега се возило запалило, а Тоивонен и његов сувозач Серђо Кресто су настрадали у пожару.
Само неколико сати касније, рели такмичење Групе Б је забрањено и отишло у историју.