Зашто да ЗАБОРАВИМО на ПРИСТУПАЧНЕ ЦЕНЕ нових аутомобила? Шта нам то поручују стручњаци?
Истраживање које је спровео Едмундс у САД је открило да је 82,2 посто потрошача платило више од просечне цене за своје нове возило у јануару.
Купци који су се надали да ће након пандемије коронавируса до нових возила по уобичајеним ценама, барем према речима извршног директора АутоНатион-а Мајка Менлија, нису у праву.
Током пандемије и због несташице чипова за аутомобиле те због других проблема у ланцу снабдевања, произвођачи аутомобила и дилери могли су да продају возила по већим ценама. Међутим упркос томе што би производња аутомобила требало да расте у другој половини године, Менли сматра да се индустрија неће вратити на старо, преноси Јутарњи.хр.
"Нећемо се вратити на претерано високе ниове залиха које смањују марже нових возила. Значајна снижења и високи подстицаји такође могу да оштете бренд, што је још један разлог за нашу индустрију да на одговарајући начин уравнотежи понуду и потражњу", рекао је Менли инвеститорима.
Фортуне напомиње да Форд и Генерал Моторс намеравају да смање производњу чак и када нестане проблем око аутомобилских чипова. То ће бити њихов покушај да смање залихе на продајним местима које су претходно подстакле попусте. То ће произвођачима аутомобила омогућити да очувају веће профитне марже.
Истраживање које је спровео Едмундс у САД је открило да је 82,2 посто потрошача платило више од просечне цене за своје нове возило у јануару.
Ово је драматична промена од 2021. када је само 2,8 посто потрошача платило више.