УСПЕШНЕ БАРБИКЕ НИСУ ПЛАВУШЕ: Није важно да је платинаста, него шта жели да буде у животу!
Испоставило се да барбике по узору на обичне жене доносе веће приходе од платинастих плавуша.
Највећи произвођач играчака у САД Мател повећао је значајно продају своје најпознатије лутке - барбике новом кампањом под називом "Можеш да будеш шта год пожелиш" ("You цан бе anything").
Промене им донеле 10 милиона додатних прихода
Деонице фирме су порасле за шест посто, односно на 32,39 долара, што је директна последица тога што су се њихове барбике широм света продавале 15,8 посто боље него иначе. А сам приход калифорнијске фабрике играчака је са 1,79 милијарди долара порастао на 1,80 милијарди.
Годинама је фирма бележила пад промета јер су се деца окренула луткама других произвођача, видео играма и таблетима, а онда је Мател почетком године избацио на тржиште неколико нових модела барбика које су се знатно разликовале од оне платинасте барби идеалних димензија на коју смо навикли.
Произвођач је произвео лутку у три димензије - високу, са облинама и малену како би покрио што већи део женске популације. Такође, нова барбика има различите нијансе коже, фризуре и одећу.
Кампања "Можеш да будеш шта год пожелиш" упућена је девојчицама свих узраста и треба да их инспирише да сањају своје снове и да верују да могу да постану шта год пожеле - од сирене, до принцезе, преко медицинске сестре, наставнице, ветеринарке, или филмске звезде.