USPEŠNE BARBIKE NISU PLAVUŠE: Nije važno da je platinasta, nego šta želi da bude u životu!
Ispostavilo se da barbike po uzoru na obične žene donose veće prihode od platinastih plavuša.
Najveći proizvođač igračaka u SAD Matel povećao je značajno prodaju svoje najpoznatije lutke - barbike novom kampanjom pod nazivom "Možeš da budeš šta god poželiš" ("You can be anything").
Promene im donele 10 miliona dodatnih prihoda
Deonice firme su porasle za šest posto, odnosno na 32,39 dolara, što je direktna posledica toga što su se njihove barbike širom sveta prodavale 15,8 posto bolje nego inače. A sam prihod kalifornijske fabrike igračaka je sa 1,79 milijardi dolara porastao na 1,80 milijardi.
Godinama je firma beležila pad prometa jer su se deca okrenula lutkama drugih proizvođača, video igrama i tabletima, a onda je Matel početkom godine izbacio na tržište nekoliko novih modela barbika koje su se znatno razlikovale od one platinaste barbi idealnih dimenzija na koju smo navikli.
Proizvođač je proizveo lutku u tri dimenzije - visoku, sa oblinama i malenu kako bi pokrio što veći deo ženske populacije. Takođe, nova barbika ima različite nijanse kože, frizure i odeću.
Kampanja "Možeš da budeš šta god poželiš" upućena je devojčicama svih uzrasta i treba da ih inspiriše da sanjaju svoje snove i da veruju da mogu da postanu šta god požele - od sirene, do princeze, preko medicinske sestre, nastavnice, veterinarke, ili filmske zvezde.