НЕГДЕ СЕ ВОЗИТЕ КАО БОГ ЗА МАЛЕ ПАРЕ, А НА ДРУГОМ МЕСТУ ЈЕ ТО ЛУКСУЗ: Колико то кошта такси у Србији?
Цена старта у Београду је три и по пута скупља него у Краљеву и Смедереву
Када би у већини градова Србије цена таксија била попут оне у престоници, тамо се нико не би возио таксијем. Ипак, у главном граду таксисти дневно приме око 15.000 позива, док у Суботици или Крагујевцу стигне једна 2.000 за дан.
И КУЋНИ ЉУБИМЦИ ПОСТАЈУ РАВНОПРАВНИ ПОТРОШАЧИ: Овај пас ће морати да плаћа рачун за воду
Само у јутарњем шпицу, у Београду буде више од 450 вожњи. Старт кошта 170 динара, сваки пређени километар је 65, а чекање од сат времена се наплаћује 750 динара. Оваква цена такси превоза није мењан већ три године.
Исти временски период није промењена ни цена превоза у Новом Саду. Старт је тамо 70 динара, пређени километар износи 52 динара, док је ноћна тарифа 66 динара. Већина Новосађана сматра де се возе за разумне паре.
ЛЕПЕ ВЕСТИ ЗА СРПСКЕ РАДНИКЕ: За две године просечна плата биће 500 евра
- Превоз из центра града до Петроварадина или Новог насеља стаје око 350 динара. За насеља која се налазе ван града као што су: Буковац, Сремски Карловци и Футог цена је дупло већа - истиче Драгана Берисављев, која се због посла често вози таксијем.
Још ниже цене имају таксисти у Краљеву. За старт ће вам наплатити 50 динара, сваки наредни километар кошта 50, а сат чекања 400 динара. Крагујевчани сматрају ове цене задовољавајућим и надају се ће да се одрже и у наредном периоду.
Сличну цифру за вожњу мораћете да издвојите и у Смедереву. Старт и следећи пређени километар су исто као у лраљеву, једино је чекање за 100 динара скупље. Ипак, чак и по оваквим ценама, таксисти у овом гарду немају много посла. Због тога многи од њих круже или се стационирају у близини аутобуских стајалишта. Ту отворено нуде превоз по цени аутобуске карте, које су у зависности од удаљености села или насеља између 140 и 190 динара.