АДБООКА за СОС Дечија села Србије
АДБООКА ове године слави креативну моћ људи који раде у advertising индустрији и који својом креативношћу свакога дана мењају ствари у друштву и струци
Промоција другог издања публикације АДБООКА, у издању Маркетинг мреже и уз медијску подршку листа Недељник, организована је на шестом националном фестивалу интегрисаних комуникација КАКТУС 2020. У питању је јединствена публикација намењена креативној индустрији у Србији и региону, објављена под слоганом "The power ис ин you!".
- АДБООКА ове године слави креативну моћ људи који раде у advertising индустрији и који својом креативношћу свакога дана мењају ствари у друштву и струци - рекла је Ивана Парчетић Митић, оснивач и ЦЕО, Маркетинг мреже.
У питању је модерна, ексклузивна публикација на више од 160 страна, која садржи најквалитетније ауторске текстове, интервјуе и анализе из свих области интегрисаних коминикација. Од прошле године, Адбоока излази једном годишње, а има за циљ афирмацију струке, истицање талената и потенцијала, али и едукацију и унапређење креативне индустрије у целом региону.
Поред тога, публикација има и хуманитарни карактер, а новац који се, ове године, буде прикупио од продаје дела тиража биће 100% дониран СОС Дечијим селима Србија. Новац ће бити утрошен на средства за децу и породице о којима СОС Дечија села брину.
Подсећамо да је, у оквиру хуманитарне акције, коју је крајем прошле године покренула Маркетинг мрежа поводом првог издања публикације АДБООКА, социјалним удружењима у Србији донирано преко 10 хиљада евра. Преко 150 компанија, агенција, али и појединаца из Србије и региона, куповином дела тиража публикације АДБООКА, прикључило се акцији и директно донирало новац онима којима је помоћ најпотребнија.
Електронско издање АДБООКА публикације доступно је током целе године на линку https://adbooka.com/