АУТОБУСКА СЕ СЕЛИ НА НОВИ БЕОГРАД Све што треба да знате о новој станици у Блоку 42 и када је ПОСЛЕДЊИ РОК за пресељење
Нове измене
Долазни перони Београдске аутобуске станице (БАС) измештени су 23. јуна ове године, на простор иза бивше Главне железничке станице, али ће комплетан међуградски и међународни аутобуски саобраћај морати да буде пресељен на Нови Београд до краја 2020. године!
- БАС има рок до краја 2020. да се пресели. То је логичан рок да све профункционише на Новом Београду. Уверен сам да ће аутобуси кретати и стизати на Нови Београд од почетка 2021. године - рекао је Марко Стојчић, градски урбаниста.
Како је објаснио, “радове изводи БАС, као приватна фирма, а Град Београд им само пружа подршку”.
СЕНЗАЦИОНАЛНО: ДО 62% ПОПУСТА ЗА ЛЕТОВАЊЕ У ЛУКСУЗНИМ ГРЧКИМ ХОТЕЛИМА!
Како је Србија победила Пољску у трци за ЈАПАНСКУ ИНВЕСТИЦИЈУ ОД 400 МИЛИОНА ЕВРА?
Вучић саопштио лепе вести: СТИГЛА НОВА ИНВЕСТИЦИЈА! Јапанска компанија отвара 523 НОВА РАДНА МЕСТА! (ВИДЕО)
- Радови су увелико у току - додао је Стојчић.
Иначе, око ове нове Главне аутобуске станице, која ће бити смештене прекопута садашњег “бувљака” (и он би требало да буде измештен у наредне две године) постоји много недоумица које би у наредном периоду требало да буду разрешене.
ТЕРМИНИ
Радови на новој станици БАС-а свечано су почели у фебруару 2018. године, а како је најавио тадашњи градоначелник Синиша Мали, рок за њихов завршетак, како стоји и на табли на градилишту, био је 18 месеци, односно август ове године.
ГРАДЊА
Нова станица требало би да се простире на 13.000 квадрата, а вредност радова процењена је на око 25 милиона евра. Ту спада и већ споменути анекс од 1.200 квадрата који је мање-више готов.
- По завршетку припремних радова почеће радови на изградњи перонског простора и паркинга за аутобусе. Изградња станичне зграде, оријентационе површине 13.000 м2, почиње почетком 2020. - рекли су пре неколико месеци из БАС-а.
БГ НА ВОДИ
Комплетан пројекат селидбе Београдске аутобуске станице на Нови Београд условљен је “Београдом на води”, односно темпом њихове градње. Долазна станица морала је да буде измештена ове године јер су на том месту већ почеле да ничу нове зграде.
Шушка се да је Амазон обилазио земље региона, а сад је ОТКРИВЕНО да ли има шансе да дође у Србију!
ОГЛАСИО СЕ ЈАПАНСКИ "ТОЈО ТАЈЕРС": Објаснили целом свету због чега ИНВЕСТИРАЈУ У СРБИЈУ!
Може ли се ПОРОДИЧНО НА ПЛАНИНУ ЗА 200 ЕВРА? Ево где лето можете да проведе у Србији и колико то кошта
ЖЕЛЕЗНИЧКА
Када је првобитно најављиван комплетан пројекат, говорило се да би једна до друге требало да буду Београдска аутобуска станица и нова железничка станица. Са разним објектима комерцијалног карактера попут тржног центра, хотела... И све то на укупној површини од 180.000 квадратних метара.
Међутим, последњих година Прокоп је у центру пажње.
СЕЛИДБА
Једино што се променило последњих година је место на које стижу приградски, међуградски и међународни аутобуси у српску престоницу. Уместо на простор код бивше зграде “Симпа” и хотела “Бристол”, долазни перони су померени са друге стране Старог савског моста, иза бивше Главне железничке станице, али и у непосредној близини одлазних перона БАС-а. У међувремену срушена је и станица “Ласте”.
У ШОПИНГ ПО НОВИМ ПРАВИЛИМА: Ево како од сада изгледају распродаје, акције и снижења у Србији!
НЕЋЕТЕ ВИШЕ МОЋИ ДА ПОНЕСЕТЕ ШАМПОНЧИЋЕ ИЗ ХОТЕЛА: Ево зашто ће ова "мала крађа" бити немогућа!
Немачка помоћ у јачању социјалне инфраструктуре у општинама погођеним мигрантском кризом у Србији
БРОЈКЕ
Београдска аутобуска станица а.д. почела је рад 1966. године на локацији у Железничкој бр. 4 уз Главну железничку станицу.
- БАС данас има 700 запослених радника. Станица дневно прихвати 22.000 путника у 1.800 аутобуса, што на годишњем нивоу чини девет милиона путника у 720.000 аутобуса - кажу из БАС-а.