БРОЈ ЈЕДАН ЈЕ ОБИЛАЗНИЦА ОКО БЕОГРАДА: Тренутно се ради 306 км ауто-путева и брзих саобраћајница
Од фебруара наредне године требаће нам пола сата од Београда до Новог Сада. Ићи ће се брзом пругом, 200 километара на час.
За две године од Београда до Шапца путоваћемо мање од 40 минута. Неке важне раздаљине смањене су и у претходним годинама. Шта је ту најважније и како се у Србији градило последњих деценија - на ово питање одговорио је директор Путева Србије Зоран Дробњак на ТВ Прва.
ИСПЛАТИ СЕ БИТИ ПОЉОПРИВРЕДНИК: Дуг је списак помоћних објеката на које нема пореза и нема никакве наплате
КО СЕ НЕ РЕГИСТРУЈЕ НЕЋЕ ДОБИТИ 60 ЕВРА: Нема друге шансе, ово је крајњи рок за пријаву
СЈАЈНИ РЕЗУЛТАТИ СРПСКЕ ЕКОНОМИЈЕ: У прва два месеца суфицит у буџету 7,5 милијарди
Према његовим речима, тренутно се ради 306 километара ауто-путева и брзих саобраћајница.
- Пуно је километара, а пуно и проблема - треба знати, имати искуство, испоштовати процедуре - истакао је он.
Како је додао, један од приоритета је унапредити саобраћај у главном граду.
- Број један у Србији је да се уради обилазница око Београда, да се реши тај саобраћај који сад иде кроз Београд - поручио је Дробњак и додао да је од 2011. године забрањено саобраћање тешким камионима преко моста Газела.
- 15. априла пуштамо деоницу од Остружнице до Орловаче - најавио је Дробњак.
Он је скренуо пажњу и на чињеницу да није исто изводити радове у сваком крају земље.
- Није исто радити у околини Шапца где је равница и на изградњи аутопута Прељина-Пожега, где је терен доста захтевнији - нагласио је први човек Путева Србије.
Он је похвалио подухват изградње брзе пруге, оценивши да је лакше негде отићи возом него авионом.