"Чуваркућа" подршка потрошачима, произвођачима и домаћој економији
Жиг "Чуваркућа" додељује се на три године производима који у смо саставу имају 80 одсто домаћих ресурса, са могућношћу ресертификације.
Компанија "Веропулос", један од водећих трговинских ланаца у Србији, подржала је пројекат Привредне коморе Србије "Стварано у Србији" и доделу колективног жига "Чуваркућа" висококвалитетним производима створеним домаћим ресурсима, изјавио је Марк Ернест Гарофани генерални директор "Веропулос Србија".
Холандска решења за српски сектор јагодастог воћа: Унапредити квалитет и квантитет производње
КОРОНА ПРЕПОЛОВИЛА БРОЈ ТУРИСТА! Пад од 50 процената у односу на прошлу годину
- Организоваћемо низ промотивних акција у нашим малопродајним ланцима "Супер веро" да "чуваркуће" приближимо потрошачима, а бићемо и снажна подршка малим произвођачима са којима сарађујемо да се боре да добију овај жиг, рекао је Гарофани на панел дискусији "Јединствена ознака за квалитет домаћег производа", која је одржана у оквиру тродневне конференције "Белграде food show" - рекао је Марк Ернест Гарофани генерални директор "Веропулос Србија".
- Србија има чиме да се поноси, има квалитетне производе, много квалитетније него други. Био сам одушевљен када сам видео пројекат "Стварано у Србији" и жиг "Чуваркућа" који је покренула Комора. То је добра комбинација и за протрошаче, произвођаче и трговце - нагласио је директор "Веропулос Србија" и додао да Србија има дугу традицију и одличан "know how" u пољопривреди и прехрамбеној индустрији.
Како је најавио, циљ је да "Веропулос Србија" низом промотивних активности представи, приближи и подстекне већу куповину производа са жигом "Чуваркућа" међу потрошачима, али и да охрабри мале произвођаче широм Србије да конкуришу за жиг.
- То је наша мисија и дали смо себи задатак да учествујемо у овом пројекту, јер овај жиг промовише оно најбоље што производимо у Србији - од севера до југа и од истока до запада. Потрошач треба да има јасне поруке, произвођач подршку - рекао је Гарофани.
По његовим речима, већ је уочен раст продаје производа који носе жиг "Чуваркућа", а очекује да буде и двоцифрен.
Указао је да је добро што оваква иницијатива потиче од независне институције као што је Привредна комора Србије и експерата који са њом сарађују на пројекту "Стварано у Србији".
- Они дају правац и смернице који сви треба да пратимо - истакао је Гарофани.
- Жигом "Чуваркућа" желели смо јасно да одвојимо производе који су стварани у Србији и тако купцу поручимо да њиховом куповином помаже домаћег произвођача и домаћу привреду, али и зна шта купује, производ од домаћих сировина - рекао је професор Економског факултета у Београду Саша Вељковић, који је и члан стручног Савета за доделу колективног жига.
- Увођењем жига квалитета, циљ је и поспешивање продаје, али је неопходна едукација потрошача како би при куповини првенство дали производима са овом ознаком. Чуваркућа је нешто што утиче и на подизање имиџа Србије у свету - додао је професор.
О значају жига на својим производима говорили су и представник малих произвођача Бранислав Секулић, оснивач компаније "Вртлари" и Слободан Кошутић, генерални директор, великог система - компаније "Суноко".
Секулић је истакао да "Стварано у Србији" под једно окриље ставља мале произвођаче хране и пружа им већу видљивост у трговинама и бржи пут до потрошача.
- Компанија "Суноко" међу првима се прикључила пројекту који потврђује квалитет домаћих производа и подстиче домаћу производњу и економију - рекао је Кошутић и нагласио да компанија користи 100 одсто сировине, шећерну репу, из Србије, а да су жигом потврдили стандард квалитета који имају.
"Стварано у Србији", један је од кључних пројеката које ПКС реализује у сарадњи са привредом са циљем да подржи домаће производе и произвођаче и унапреди свест потрошача о значају њихове куповине. Компаније, домаће и стране које послују у Србији, произвођачи и трговци, препознале су вредност овога пројекта. За само неколико месеци, за "Чуваркућу" је конкурисало преко 600 производа од којих је 393 прошло комплетну процедуру и већ понело ову ознаку, а шест највећих трговинских ланаца у више од 800 објеката удомило је "Чуваркуће".
Жиг "Чуваркућа" додељује се на три године производима који у смо саставу имају 80 одсто домаћих ресурса, са могућношћу ресертификације.
Осим "Веропулоса Србија" велику подршку пројекат "Стварано у Србији" добио је и од трговинских ланаца "Меркатор С", "Делез Србија", "Универекспорт", ДИС, "Домаћи трговачки ланац" (ДТЛ).