Дигитал Day 2023 – ФОР BETTER WEB
Конференција Дигитал Day 2023 одржана је 18. маја под слоганом “ФОР BETTER WEB”.
Први утисак који се намеће након што су многобројни учесници имали прилике да саслушају врхунске стручњаке као предаваче и панелисте конференције је још јаснији: данашњи Интернет простор у коме послујемо и проводимо време јесте мањкав, али има и те како простора за даљи раст и развој, унапређивање, инклузивност и подршку када су у питнају креативност, идеје и иницијативе.
ADEX истраживање: Буџети већи преко 15% у 2022. години.
Ђорђе Букинац из агенције ГроупМ је као први учесник представио резултате ИАБ AdEx извештаја за 2022. о стању дигиталног оглашавања у Србији и Европи.
Током прошле године, средства издвојена у Србији за дигитални адвертајзинг износила су преко 83 милиона евра, уз забележен годишњи раст од 15.5%.
Улагања у Социал и Видео и даље предњаче, Лоцал Display је забележио раст улагања први пут након две године, али и даље је чињеница да су улагања по глави становника међу најнижима у Европи. Код нас је овај износ нешто мало више од 12 евра, док је европски просек 115.
Ово годишња Дигитал Day 2023 конференција посвећена је расправи о кључним темама које обликују будућност дигиталних медија и комуникације. Учесници су се фокусирали на иновације, изазове и могућности које пружа дигитално окружење.
Конференција је окупила стручњаке из различитих индустрија како би разговарали о трендовима и стратегијама у дигиталним медијима и комуникацији. Учесници су истакли значај прилагођавања садржаја потребама публике и коришћења података за персонализацију и успех садржаја.
Говорници су такође дискутовали о дигитализацији банкарства, изазовима монетизације садржаја на интернет порталима, као и о трансформацији прикупљених података у креативне наративе. Панел дискусије су се бавиле темама приватности, сигурности и транспарентности у дигиталним медијима, појавом и употребом вештачке интелигенције, трговином на интернету, као и редефинисањем дигиталног дијалога и побољшањем online комуникације.
Дигитал Day конференција је пружила учесницима прилику да се упознају са најновијим трендовима и праксама у дигиталној индустрији. Конференција је нагласила важност прилагођавања променама и креативног коришћења података како би се изградили јачи односи са публиком и остварио успех у дигиталном окружењу.
Конференција је окончана доделом традиционалних MIXX Awards награда за најбоље дигиталне кампање и пројекте и затворена је одговарајућом забавом.