Дотакли су ДНО: Банкари наплаћивали услуге МРТВИМ КЛИЈЕНТИМА
Немају срама
Комонвелт банка Аустралије, која је уједно и највећи кредитор нације, прикупљала је накнаде од клијената за које је знала да су умрли.
Прочитајте и:
Премијер државе Малком Тунбул је после серије скандала у вези с финансијским прекршајима у банци наредио истрагу.
Како тамошњи медији преносе, банка је редовно наплаћивала услуге клијентима за које се сумња да никада нису испоручене. Тако, како показују извештаји, банка је наплаћивала услуге преминулим клијентима.
Доказе за ове тврдње је наводно нашао финансијски саветник банке. Он је пронашао пример да је клијент умро 2004, али су са његовог рачуна редовно наплаћиване таксе саветодавне службе банке, читаву деценију.
За "саветовање" умрлог клијента, банкар је наводно узимао 65 долара месечно. На питање како је до тога дошло, службеник се бранио тиме да не зна шта ради.
Други саветник "имао је клијента" који је умро 2007. године. Код тог случаја, чак је и супруга преминолог имала контакт са саветником 2013. године, али очигледно, никакава акција није спроведена како би се стопирала наплата непостојеће услуге.
Таквих примера, наводе медији, има неколико. Такође, банка је и раније била на лошем гласу због пружања неадекватних финансијских савета.
Подаци Владе припремљени за истрагу показали су да је преко 80.000 потрошача добило лоше савете у протеклој деценији.
Службенике банке очекују драконске казне, вероватно и затворске.