ОВА ОПЦИЈА ЋЕ СВЕ ОДУШЕВИТИ! Чак и да свој мобилни поломите, полијете водом, буде украден - НЕМА РАЗЛОГА ДА БРИНЕТЕ
Једноставан начин да се заштитите од случајности које живот доноси!
Свако од нас се, и то више пута, сигурно суочио са страхом када нам испадне телефон или случајно проспемо нешто по њему. Тада обично сви журимо да погледамо има ли оштећења на уређају од ког многи зависе.
► ЈЕДНА ОД ТРИ ОСОБЕ ПОЛОМИ ТЕЛЕФОН У ПРВОЈ ГОДИНИ УПОТРЕБЕ
Статистике у Србији су, по овом питању, поражавајуће. Сваки други корисник мобилних телефона је имао неко механичко оштећење, а свакој петој особи је украден телефон. Према најновијим истраживањима, једна од три особе поломи свој телефон у првој години употребе.
Када су у питању поправке телефона, већина грађана се обраћа неовлашћеним сервисерима. Главни разлог за то је разлика у цени поправке уређаја у односу на овлашћене сервисе. Ипак, тада се јавља нови проблем, јер се због тога губи гаранција произвођача.
Дунав осигурање и Мобилна Телефонија Србије имају јединствено решење за овај проблем. Уколико се одлучите да мобилни телефон купите у некој од мтс пословница, уз изабрану постпејд тарифу, код продавца можете склопити уговор о осигурању свог уређаја. Та полиса би Ваш телефон штитила током периода отплате, односно за 24 месеца.
Уговорена полиса гарантује поправку телефона у овлашћеном сервису у случају физичког оштећења, или нов уређај у случају крађе и разбојништва. Такође, у случају провалне крађе и разбојништва осигурањем су покривени и трошкови неовлашћеног коришћења уређаја.
Уколико вас једна од ових непријатних ситуација задеси у инострантву, будите без бриге. Осигурање мобилног телефона нема територијално ограничење и важи свуда у свету. Потребно је само незгоду пријавити у року од три дана, позивањем контакт центра на број 0800 130 147, електронски или доласком у најближу мтс пословицу.
► КОЈА ЈЕ ВИСИНА ПРЕМИЈЕ?
Висина премије осигурања зависи од вредности телефона. На пример, за телефон чија је вредност до 19.360 динара, месечна премија износи 199,50 динара, а за уређај чија је цена до 38.720 динара – висина премије је 378 динара.
Процедура за пријаву штете је једноставна. Власник уређаја је дужан да у року од три дана од настанка оштећења или крађе телефона пријави проблем у мтс пословници. Осим тога, пријаве оштећења се могу извршити и бесплатним позивом Кол центра осигуравача 0800 130 147 или на е-маил adresi telekom.rs@allianz-assistance.at.
За више информација обратите се продавцима на продајним местима мтс или се информишите на сајту мтс-а www.mts.rs односно Компаније „Дунав осигурање“ www.dunav.com