"Дунав осигурање" – омиљени домаћи бренд и друштвено најодговорнија компанија
Компанија „Дунав осигурање“ добитник је два престижна признања: „Доброчинитељ“, за реализацију пројеката друштвене одговорности и „Мој избор“, за омиљени домаћи бренд потрошача у области осигурања
У оквиру кампање „Најбоље у Србији“, у организацији удружења „Моја Србија” и уз подршку Града Београда и Центра потрошача Србије, данас су додељена признања за најбоље домаће производе и брендове „Мој избор“. Компанија „Дунав осигурање“ је, по оцени потрошача, пети пут заредом омиљени бренд у области осигурања у Србији. Основни циљ ове кампање јесте подстицање развоја домаће производње, као и побољшање квалитета робе и услуга. Признање „Мој избор“ јединствено је и по томе што се додељује искључиво на основу гласова потрошача.
– За нас у Компанији „Дунав осигурање“ мишљење осигураника и њихово задовољство су најважнији, и на врху су лествице наших циљева. Признање које смо данас добили је потврда до сада достигнутих резултата и додатни подстицај да још снажније пратимо потребе корисника наших услуга и трендове у области осигурања, истакао је Милош Милановић, члан Извршног одбора Компаније „Дунав осигурање“.
Поред посвећености осигураницима, креирању и пружању услуга осигурања , „Дунав“ велику пажњу поклања и друштвено одговорном пословању. Својеврсна потврда за такво деловање јесте и признање „Доброчинитељ“ за пројекат „Пријатељ од детињства“.
– Од оснивања до данас Компанија „Дунав осигурање“ дели судбину друштва у коме послује посвећено бринући о његовом напретку и помажући свима којима је та помоћ и подршка неопходна. Та мисија по којој је „Дунав“ препознатљив домаћи бренд, уткана је у све његове развојне планове. Из године у годину, Компанија издваја значајна средства за подршку пројектима друштвено одговорног пословања враћајући на тај начин део оствареног профита заједници чији је нераскидиви део. Кровни пројекат „Пријатељ од детињства“ покренут је 2019. године у жељи да истакнемо орјентисаност „Дунав осигурања“ као друштвено одговорне компаније на генерације које ће у будућности бити носиоци развоја наше државе. Основна идеја овог пројекта је подршка деци и младима у њиховом одрастању, образовању, формирању добрих и честитих људи чији ће основни животни постулати бити пријатељство, разумевање, солидарност, поштовање различитости и фер плеј, као најделотворнија алтернатива свим негативним утицајима данашњице. Подржали смо бројне догађаје и манифестације у области спорта, образовања, културе и уметности, учествовали смо у изградњи и реконструкцији школа, вртића, болница… Подржали смо и реконструкцију куће за боравак деце оболеле од карцинома. Даривали смо полисе осигурања тамо где је било најпотребније. Награђивали смо стипендијским осигурањем најбоље и најуспешније другаре, преносећи поруку да је осигурање важно у савременом животу и да је то сигурна инвестиција у будућност. Нашим највећим успехом сматрамо неговање постојећих и стицање нових пријатеља – с поносом је рекао Милановић.
Друштвено одговорно пословање „Дунав осигурања“ потврђено је и међународним сертификатом IQNet СР 10, који је кључан у области корпоративне друштвене одговорности.