ХОЋЕ ЛИ СРПСКИ ТУРИСТИ ДОБИТИ ПОВРАЋАЈ НОВЦА ЗБОГ ПОЖАРА? Ево шта се дешава са прекинутим и неискоришћеним аранжманима
Директор Јуте Александар Сеничић оценио је данас да објективно не постоји основ за повраћај новца за неискоришћене аранжмане у Грчкој, јер је свим гостима понуђен алтернативни смештај после измештања са Евије.
Он је за ТВ Прва оценио да није Грчка, него Евија у пламену, а да тамо јесте пожар библијских размера.
- Али у овом тренутку има хиљаде пожара свуда по Европи и то није ништа ново за ово доба године - рекао је он.
Сеничић је истакао да су српски туристи безбедни, и да су измештени из места Пефки на Евији где их је највише и било.
ВЕЛИКА ДИЛЕМА: Србија ће наградити освајаче медаља на Олимпијским играма, познато да ли ће платити порез
НОВА ПРЕВАРА КРУЖИ СРБИЈОМ, ГРАЂАНИ НЕ НАСЕДАЈТЕ: Уколико вам стигне оваква порука, никако је не отварајте
ЛИДЛ - Нова радна места у логистичком центру Нова Пазова
- Сви туристи су измештени на време, никоме ништа није страдало и нико није био животно угрожен - истакао је он и оценио да су се туристичке агенције понеле професионално.
Додао је да је измештање требало организовати у тешкој ситуацији и да је велики број агенција уложио свој новац како би организовао локалне аутобусе.
- Многи су измештени у другу регију, и омогућено им је да наставе летовање у другим смештајним објектима - навео је он.
Сеничић је напоменуо да разуме уколико туристи не желе да наставе своје летовање, али да су они у мањини и да је немогуће послати аутобус и организовати превоз за петоро људи.
- Формално-правно то је једнострани раскид уговора од стране путника и онда путник мора да покрије трошкове свог повратка - рекао је он.
Додао је да до сада није било наплате повратка од путника, те да су сви који су желели да се врате враћени потпуно бесплатно када је то било могуће извести.
Он је навео да су агенције могле без већих законских ограничења да прекину одмор путника и да их из разлога њихове безбедности врате у матичну земљу, и додао како ту не постоји могућност повраћаја новца на основу прекида одмора.
- Може и то да се деси, али неморално је да ми од Грка у овом тешком тренутку тражимо повраћај новца - сматра он.
По повратку са летовања путник може да поднесе рекламацију у року од 15 дана, а агенција је дужна да одговори у року од 8 дана.
- Објективно говорећи, овде не постоји основ за повраћај новца за неискоришћене аранжмане, јер свима је понуђен алтернативни смештај, што није била законска обавеза агенције - закључио је он.