Пре две деценије покренули су ФЕНОМЕНАЛАН БИЗНИС у Србији - данас се њихови производи продају у 44 земље
Да ли купац данас купује производ јер му је цена најбитнија или му је битан и квалитет, прича која стоји иза производа, произвођач, искуство најближих или купаца на интернету?
Можемо да закључимо да одлуку о куповини производа купац доноси на основу бројних информација које су му доступне путем бројних медија и осталих канала комуникација. Купац данас одлучује о куповини производа тзв. бренда иза кога стоји много улагања и неговања односа са купцима, традиција постојања и праћење свих трендова у пословању.
Компанија Форма Идеале више од две деценије пажљиво гради однос са својим купцима омогућавајући им идеални однос цене и квалитета како производа тако и услуга, које константно унапређују. Ове године компанија је награђена највреднијом наградом у категорији домаћих произвођача намештаја од стране потрошача Србије "Мој избор", што потврђује чињеницу да компанија слуша купце, уважава повратне информације и ради на усаглашавању онога шта купац жели у различитом временском периоду.
Грађење односа са потрошачима са једне стране а улагање у локалну економију и ширење тржишта пословања и ван граница Србије, допринело је да Сектор дрвне индустрије и индустрије намештаја постане велики потенцијал, поготово у извозу, који је у протеклој 2018.години порастао, кад је у питању производња намештаја за 12 одсто. Компанија Форма Идеале доприноси константном повећању ових бројки и званично је према подацима Привредне коморе Србије, изабрана за највећег српског извозника намештаја у 2018. години, са учешћем од 21 одсто у укупној вредности извоза намештаја.
"Доступност салона, цена, квалитета и светских трендова у дизајну важни су нам у развијању и неговању односа са купцима свуда у свету где послујемо. Битно нам је да купци знају да производ истог квалитета могу да купе у свакој од 44 земље где продајемо наш намештај", саопштавају у компанији Форма Идеале.