ЗА 15 МИНУТА У ЦЕНТРУ СРБИЈЕ: Ево како да се укључите на ауто-пут "Милош Велики" преко нове деонице Сурчин-Обреновац (ФОТО/МАПА)
Невероватна уштеда времена.
Нова деоница Коридора 11 од Сурчина до Обреновца биће свечано пуштена у саобраћај 18. децембра, а портал Србија Данас вам представља најкраћу руту из Београда до нове деонице ауто-пута "Милош Велики".
НОВА ДЕОНИЦА СКРАЋУЈЕ ПУТОВАЊЕ НА ПОЛА: Ауто-путем "Милош Велики" од Сурчина до Чачка за САТ ВРЕМЕНА (ФОТО)
БРОЈАЧИ, МЕТЕО СТАНИЦЕ, КАМЕРЕ - сви детаљи ПРВОГ ДИГИТАЛНОГ КОРИДОРА у Србији
СРБИЈА ЛЕЖИ НА ЗЛАТУ И СРЕБРУ! Борска река КРИЈЕ МИЛИЈАРДЕ тона руде
Део Коридора 11 од Обреновца до Прељине, познатији под именом ауто-пут "Милош Велики" је скратио пут свима који путују ка Западној Србији, Црној Гори и Босни и Херцеговини.
Чак 120 километара новог ауто-пута представља огромну уштеду времена. До сада се саобраћај на Коридору 11 одвијао само у дужини од 40 километара на потезу Љиг-Прељина, а од 18. августа 2019. године саобраћајница је продужена, и иде од Обреновца уместо од Љига.
Поред уштеде времена, отварање ове деонице је посебно значајно за безбедност на путу у овом региону пошто ће возачи коначно имати алтернативу Ибарској магистрали, највећој саобраћајној црној тачки у Србији.
Кључни део ове инфраструктурне слагалице је деоница Сурчин-Обреновац, чиме ће се "Милош Велики" повезати са Коридором 10 и ауто-путем Београд-Загреб. Сурчинска петља ће повезати Коридор 10 и 11, тачније цео север земље са западном Србијом.
Ова саобраћајница ће бити отворена за саобраћај уочи Светог Николе, 18. децембра. Тиме путници из Београда и Војводине практично неће силазити с ауто-пута на путу до мора све до Прељине, а возачи који долазе са севера земље убудуће неће имати потребу да пролазе кроз центар Београда.
Портал Србија Данас вам доноси детаљну мапу и упутство како да се укључите на аутопут "Милош Велики".
Путници из Београда ће ићи ауто-путем Коридором 10 ка западу, а 3 километра после искључења за аеродром Никола Тесла наилазе на Добановачку петљу, где ће се искључити лево, ка Сурчину. Након 7.5 километара налази се укључење на нову деоницу од Сурчина ка Обреновцу.
Сви који долазе Коридором 10 из правца Новог Сада путују право преко Добановачке петље, затим се после 7.5 километара преко Сурчинске петље укључују на нову деоницу ауто-пута.
За све који долазе из правца Загреба на Добановачкој петљи скрећу десно, и настављају већ поменутим правцем.
Нови ауто-пут, укупне дужине 17.6 километара, пролазиће поред Јакова, затим премошћава Саву у близини Барича и код Обреновца се надовезује на већ постојећу деоницу. Са завршетком ових радова, дужина аутопута "Милош Велики" (Београд - Чачак) износиће чак 120 километара.
Сам мост који је спојио обале Саве, дугачак је 1.581 метар, а главни распон над пловним путем има 175 метара. Састоји се од 27 стубова и 30 распонских конструкција које су захваљујући системима покретних оплата грађени паралелно са обе стране реке.
Вредност пројекта деонице Сурчин-Обреновац је 208 милиона евра, а главни извођац је кинеска компанија CCCC (China Communications Цонструцтион Company).
Ограничење брзине на већем делу аутопута је 130 километара на сат, па се пут од Београда до Љига уз поштовање прописа могу прећи за свега 40 минута.
Средином маја почели су радови и на изградњи деонице Прељина-Пожега у дужини од 30,9 километара. Вредност радова је 450 милиона евра. Извођач је кинеска компанија CCCC, а рок за завршетак изградње је три године.
До границе са Црном Гором потребно је да се изгради и деоница од Пожеге до Бољара дужине 107 километара.
За ову деоницу потписан је Меморандум о разумевању са кинеском компанијом CCCC у априлу. Започет је рад на припреми пројектно-техничке документације. Реч је о најскупљој деоници Коридора 11 чија ће вредност изградње износити најмање 1,5 милијарди евра.
Њеним завршетком биће испуњен историјски сан да се ауто-путем споје Србија и Црна Гора, а судећи према брзини радова, тај сан ће врло брзо постати јава.
Ова деоница пута део је великог пројекта повезивања Београда и Бара, па ће тако, заједно са ауто-путем Београд - Прељина који се такође интензивно гради на деоници Београд - Љиг, значајно скратити време путовања до Подгорице и црногорског приморја. Овај пројекат је право архитектонско чудо између Србије и Црне Горе.
Међутим, оно што тек треба да уследи јесте градња деонице од Прељине до границе са Црном Гором и од Матешева до Бољара. Тако ће се српски и црногорски ауто-пут у будућности срести у овом месту сјеничке општине.
Да би се српски сан остварио, потребно је и да црногорска страна заврши свој део посла. Црногорски ауто-пут, познат као Бар-Бољаре увелико се гради, а следеће године најављен је завршетак радова на деоници Подгорица-Колашин у дужини од 41 километра.
То значи да ће се следеће године до црногорског приморја стизати сат времена брже, али што је још важније најопаснија деоница кроз кањон Мораче биће избегнута.
Почиње изградња "СРПСКОГ КОРИДОРА"! Биће први "дигитални ауто-пут" и најшири у Србији!
СА ОВОГ МЕСТА ИЗМЕШТА СЕ КОРИТО ЗАПАДНЕ МОРАВЕ! Нови ауто-пут обезбедиће мештане од поплава и донети БРОЈНЕ ПОГОДНОСТИ
Град у Србији нуди брачним паровима БЕСПЛАТНЕ СТАНОВЕ И КУЋЕ, а незапосленим мајкама са троје деце 4.000 ЕВРА
СТРАНЦИ ОДУШЕВЉЕНИ НАШОМ ЗЕМЉОМ: Србија је ове године од туризма зарадила МИЛИЈАРДУ И ПО ЕВРА!
БРЗИМ ПРУГАМА ДО ХАЛКИДИКИЈА И СОЛУНА - Вучић: "Повезивање Грчке и Србије доводи више туриста и већи извоз"