Који српски бренд је ове године победио у Њујорку, Лондону и Мелбурну, а није Новак Ђоковић?
Грађани Србије су се навикли на успехе најбољег светског тенисера свих времена, Новака Ђоковића, на турнирима у Њујорку, Мелбурну и Лондону.
Ове године, док је Новак Ђоковић градио свој пут ка олимпијском злату у Паризу, још један српски бренд постао је глобални лидер, доминирајући на три престижна такмичења. Емперус дестилерија, чувена по својој врхунској шљивовици, освојила је прво место у својој категорији у сва три града, стављајући Србију на мапу најбољих светских произвођача ракија.
Производ који је привукао пажњу и похвале стручне јавности широм света јесте Емперус Привилеге – шљивовица стара 25 година, која је била и најбоље оцењена шљивовица на IWSC (Интернатионал Wine & Спирит Цомпетитион) такмичењу у Лондону. Овај престижни догађај окупља врхунске светске дестилерије, а управо је Емперус Привилèге најбоље оцењена шљивовица, постављајући стандард квалитета који је, како кажу организатори, „тешко надмашити.“
Ова шљивовица већ је била у центру пажње у јуну ове године када је на такмичењу NYISC (New York Интернатионал Спирит Цомпетитион) у Њујорку проглашена за најбољи фруит brandy на свету, доносећи Србији још једну престижну награду. Њено префињено одлежавање, постигнуто у храстовим бурадима из Србије, нагласило је богате ароме, уз хармоничан спој традиције и савремене производње.
Али, ту није крај признањима за Емперус дестилерију. У августу, у далекој Аустралији, шљивовица Емперус 12 освојила је награду за најбољи brandy на Мелбоурне Интернатионал Спирит Цомпетитион (МИСЦ), где је оцењена као врхунски производ на аустралијском тржишту. Упечатљив укус и врхунска технологија донели су јој ову важну титулу, која сведочи о квалитету и посвећености дестилерије.
Оснивач и власник Емперус дестилерије, Слободан Сенић, поносан је на постигнућа свог тима: "Изузетно смо срећни што се резултати наших производа могу поредити са Новаковим успесима. Представљамо Србију са истим жаром, и драго нам је што смо препознати као један од светских лидера у нашој индустрији. Осим међународних признања, наша дестилерија је и петоструки шампион квалитета на Новосадском сајму".
Емперус дестилерија бележи и велики број посета током године, захваљујући све већем интересовању туриста из света, који су у прилици да обиђу воћњаке и упознају се са савременом технологијом у гајењу и преради воћа.
Сенић најављује даљи развој и проширење асортимана: "За следећу годину планирамо нове производе у премијум сегменту, који ће додатно обогатити нашу понуду. Интересовање из света је огромно, а нама је жеља да се сваки наш производ истакне по изузетном квалитету и јединственом укусу".
У години када се Новак Ђоковић овенчао и олимпијском славом, Емперус дестилерија показала је да српски квалитет може бриљирати и у сасвим другој арени. Србија, кроз овај бренд, још једном потврђује да има чиме да се поноси, не само у спорту већ и у индустрији најфинијих пића.
Извор: Промо