КОРОНА ПРОМЕНИЛА ЛУКСУЗНЕ ПРОИЗВОДЕ: Излоге у овом граду више неће красити скупа одећа, већ нешто ПОТПУНО ИЛЕГАЛНО!
Може ли уље канабиса да парира вискију или коњаку? Оцена је да стиче управо такав статус у САД.
Са пандемијом ковид-19, која затвара продавнице врхунске робе и десеткује међународна путовања, 2020. ће бити најгора година за глобално тржиште луксуза у модерној историји.
КРЕМИЋИ ПРОДАЛИ СТАН У ГРАДУ И ВРАТИЛИ СЕ НА ДЕДОВИНУ: Производе необичне сорте парадајза
Цене у ресторанима дивљају: Некада сиротињска јела данас су тренд, па тако порција качамака кошта 600 динара
Свако од нас годишње купи 12 КИЛОГРАМА ОДЕЋЕ: Никада не бисте погодили који комад одеће купујемо највише!
Ипак, Ерван Рамбург је написао нову књигу "Футуре Luxe: What’s Ахеад фор the Business оф Luxury", која је врло оптимистична у погледу луксузне робе, мада она неће нужно бити она на коју смо навикли. И друге књиге се баве тиме - кажу да ће здравље ће постати луксуз, док ће се продавци ташни, ципела и сатова суочити са конкуренцијом нове врсте врхунске робе, укључујући канабис.
Рамбург је у свету трговине провео 25 година, а он очекује да ће до 2030. године групација "ЛВМХ" обухватати од 90 до 100 брендова, што је знатно више у односу на садашњих 76, односно 77 - ако на крају ипак купи амерички Тифани.
Супротно томе, многи мањи конкуренти ће се спојити, престаће да послују, неко ће их купити или ће они поседовати друге. Али, где се ту уклапа марихуана?
Истраживања показују да су људи током актуелне кризе више конзумирали марихуану, како би спречили психичке тегобе, а у прилог томе иде и чињеница да је ова врста халуциногеног средства један од важних играча на пољу "луксузне робе". Наиме, компаније које производе канабис сада се боре за своју локацију на улицама ЛА-а.
Уље канабиса чак добија репутацију коњака или вискија у САД, а произвођачи скупих ташни или ципела, могли би остати без своје "обећане локације" у Граду анђела.