ЛИДЛ НАЈАВИО ПОВЕЋАЊЕ ПЛАТА И ПРОШИРЕЊЕ ПАКЕТА БЕНЕФИТА ЗА ЗАПОСЛЕНЕ
Све запослене у компанији Лидл Србија очекују добре вести са почетком нове пословне године.
Компанија континуирано ради на унапређењу бенефита за своје запослене, а сада је најавила и повећање плата за запослене у Продаји, Логистици и на одређеним позицијама у Дирекцији. Једнократне исплате, уплате на Лидл картице за запослене, програм подршке за запослене, приватно здравствено осигурање, само су неки од бенефита које имају запослени у Лидлу.
Запослене у Продаји и Логистици почетком нове пословне године, у марту 2025., очекује ново повећање основне зараде од седам до десет одсто, независно од загарантованог годишњег повећања плате које запослени добијају у склопу стратегије компаније. Такође, повећан је и финансијски додатак за годишњи одмор на 30.000 динара, који компанија исплаћује поред регреса за годишњи одмор и који представља законску обавезу послодавца. Истовремено, ови запослени уживаће и у погодностима као што су месечни додаци, уплате средстава на Лидл картице за запослене у износу до 50.000 динара годишње и увећање накнаде за ноћни рад на 40% у односу на законом обавезујућих 26%.
„Верујемо да је улагање у наше запослене, како у пакет који чине зараде и бенефити, тако и у константан развој њихових вештина и компетенција, кључ за дугорочни успех. Ово је само један од начина на који желимо да покажемо нашу посвећеност и бригу за запослене, за Лидл породицу, стварајући радно окружење у коме се сви осећају цењено и мотивисано на нашем заједничком путу ка бољој сутрашњици“, изјавила је Ивана Марковић, директорка Дирекције Људски ресурси и чланица Управе у компанији Лидл Србија, додавши да је тежња ка константном унапређењу оно што компанију Лидл Србија чини једним од најпожељнијих послодаваца.
Проширена палета финансијских бенефита обухвата и све секторе Дирекције, где запослене на нижим позицијама очекује повећање основне зараде, такође независно од загарантованог годишњег повећања, док запослене на вишим позицијама очекује исплата једнократног финансијског подстицаја. Запослене у Дирекцији током године такође очекују и уплате средстава на Лидл поклон картице за запослене.
Сви запослени у компанији Лидл Србија имају и приватно здравствено осигурање под једнаким условима, које укључује и посебне погодности за најуже чланове њихових породица, као и годишње систематске прегледе. Програм финансијске, психолошке и правне подршке за запослене, под називом ЕАП (Employee Assistance Програм) такође је доступан свим члановима Лидл тима, бесплатно и у било ком тренутку, пружајући им потребне савете стручњака у поменутим областима.
Важност баланса приватног и пословног живота запослених се у компанији Лидл наглашава и кроз 24 дана годишњег одмора за све запослене, који се након сваке три навршене године рада проширује за један дан, до максималних 28 дана одмора.
Као број 1 најпожељнији послодавац у Ретаил категорији, а када се посматра цело тржиште Србије послодавац на високом другом месту*, Лидл ће наставити да унапређује и уводи нове погодности за запослене и у наредним годинама, са циљем стварања пријатног и продуктивног радног окружења за све чланове свог тима.
*компанија је заузела прво место на листи најпожељнијих послодаваца у Ретаил категорији у истраживању Топ 100 Employer Брандс Србија, које трећу годину заредом спроводи агенција Топ Employer Брандинг Agency. Када се посматра цело тржиште послодаваца Србије, Лидл се налази на високом другом месту на ранг листи 100 напожељнијих компанија у овом смислу. Више о агенцији и истраживању може се пронаћи на званичној web страници: Employer Брандинг Agency - Прва Full Сервице Employer Брандинг агенција