ЛИДЛ СРБИЈА ГЕНЕРАЛНИ СПОНЗОР ВАТЕРПОЛО САВЕЗА СРБИЈЕ
Лидл Србија и Ватерполо савез Србије потписали су данас уговор којим овај савремени дисконт постаје генерални спонзор ватерполо репрезентације Србије.
Поред својеврсне подршке домаћој привреди и локалној заједници, компанија Лидл Србија ће кроз поменуто спонзорство у наредне две године подржавати и домаће спортисте у походу ка новим титулама.
- Различитим активностима подржавамо оно што је аутентично и одсликава квалитете Србије, па је партнерство са ватерполистима наш природни избор. Поред тога што су најтрофејнији екипни спорт, њихови наступи промовишу додатне вредности, стварају осећај јединства и поноса, и због тога желимо да помогнемо да се овај спорт приближи што већем броју људи, посебно младима - изјавио је Драган Чигоја, генерални директор компаније Лидл Србија.
Током уговорног периода, до краја 2023. године, Лидл ће бити генерални спонзор свих наступа мушке и женске А репрезентације.
- Ово је веома важан дан за Ватерполо савез Србије. Први пут у нашој трофејног историји добили смо Генералног спонзора ове величине и значаја, а подршка коју нам је Лидл пружио представља велику сигурност и додатни подстрек да у будућности остварујемо резултате које јавност очекује од нас - изјавио је Виктор Јеленић, председник Ватерполо савеза Србије.
Српски ватерполисти су најодликованији спортисти у овом миленијуму, будући да су од 2000. године, освојили чак 22 медаље. Један од оних који су покренули овај тријумфални поход и поносни власник чак 15 медаља у улози тренера је селектор мушке репрезентације, Дејан Савић.
- Ова сарадња показала је две ствари. Прву – да је Ватерполо савез Србије коначно добио огромну пажњу и подршку какву својим резултатима заслужује и другу – да је компанија Лидл Србија, по мом мишљењу, овим спонзорством потврдила да у свом стратешком пословању и бирању партнера не прави грешке - напоменуо је Савић.
Генералним спонзорством Ватерполо савеза Србије и свих репрезентација, Лидл Србија улаже у развој националног спорта са циљем да помогне најбољим српским спортистима да испуне свој пуни потенцијал и постигну врхунске резултате у предстојећим сезонама и подстиче навијаче српске репрезентације да на предстојећим такмичењима свим срцем буду уз „делфине“ на путу до нових трофеја.
Потврда Лидлове посвећености српском тржишту је и постојање линије производа под брендом „С љубављу, домаће“, која се састоји од производа искључиво домаћих добављача. Од прошле године, око 80 производа овог бренда могу се пронаћи у више од 60 Лидл продавница широм Србије. Понуда
„С љубављу, домаће“ део је сталног асортимана, а циљ је да се временом развијају и додају нови производи и добављачи.