ЛИДЛ СРБИЈА ОБЕЛЕЖАВА ПЕТ ГОДИНА ПОСЛОВАЊА: Инвестиција у Србији већа од 550 милиона евра
Пре тачно пет година грађани Србије су по први пут добили прилику да закораче у новоотворене Лидл продавнице и увере се у најбољи однос цене и квалитета производа из Лидловог пажљиво одабраног асортимана.
Од доласка на тржиште Лидл је у Србији инвестирао више од 550 милиона евра, извезао српске робе у вредности већој од 30 милиона евра и запослио више од 3.300 људи.
„Када се осврнемо на претходних, тржишно гледано, не баш лаких пет година, са поносом могу да кажем да смо са истим жаром отворили свих 67 продавница у 38 градова. Према Гфк истраживању за 2023. годину* Лидл је на првом месту по процени свеукупног задовољства потрошача и то је оно што нас мотивише да наставимо да у понуди свакодневно имамо производе најбољег односа цене и квалитета, као и да и даље ослушкујемо потребе наших потрошача, али и домаће привреде“, изјавио је генерални директор компаније Лидл Србија Драган Чигоја.
Гфк мултиклијент студија „Shopper 360”** за тржиште Србије 2023. показала је да је Лидл и број један по оценама свеукупног задовољства и у категоријама свежег воћа и поврћа, као и пекаре, а потрошачи су Лидл пекару, пијацу и асортиман свежег меса оценили најбољим и у категоријама чистоће, фер цена, акција, презентације производа и најбољег односа цене и квалитета.
Јачање домаће економије и добављача
Осим тежње да, када погледамо потрошачке корпе са производима упоредног квалитета, корпа купљена у Лидлу, буде најповољнија, компанија Лидл Србија већ пет година остварује значајан допринос у јачању домаће економије кроз извоз у иностранство. До сада је Лидл, захваљујући дистрибуцији домаћих производа, у малопродајну мрежу у региону и појединим земљама Европе, у иностранство извезао робу у вредности већој од 30 милиона евра.
Лидл се залаже за дугорочну сарадњу и фер пословање са својим партнерима, и у свим земљама у којима послује има развијену мрежу домаћих и интернационалних добављача. Домаћи добављачи су у асортиману Лидл Србија заступљени са више од 600 производа, што кроз локално познате марке, што кроз производе који се продају под Лидл брендовима. Додатно, након уласка на тржиште Србије, Лидл је у свој стални асортиман уврстио линију производа „С љубављу, домаће“, који се састоји искључиво од производа домаћих добављача, а које поред српског порекла, одликују и висок ниво квалитета и специфична својства. Око 100 различитих производа део су асортимана ове посебног бренда.
Лидл - Топ послодавац
Лидл је за претходних пет година препознат и као један од најпожељнијих послодаваца у Србији, па је тако компанија већ три године за редом носилац сертификата „Топ Employer Сербиа“ и „Топ Employer Еуропе“.
За своје запослене, осим конкурентних радних услова и могућности за развој и напредовање, Лидл је у претходним годимана осигурао и значајан пакет бенефита, међу којима је и приватно здравствено осигурање за све запослене под једнаким условима.
Лидл тренутно у Србији послује кроз два логистичка центра у Новој Пазови и Лапову који су задужени за снабдевање 67 продавница у 38 различитих градова, и упошљава више од 3.300 људи. Дугорочни планови се заснивају на додатној експанзији пословања и пружању јединственог искуства куповине, са крајњом тежњом да потрошачка корпа упоредног квалитета у Лидлу буде најповољнија.
* *Према Гфк мултиклијент студији за тржиште Србије 2023. У истраживању учествовало 1.412 испитаника у периоду од 21.02. до 02.03.2023.
**“Shopper 360“ је мултиклијент студија која комбинује податке Панела домаћинстава и “Why то buy” упитника.