НАЈБОЉЕ ДРУШТВЕНО ОДГОВОРНЕ КАМПАЊЕ У СРБИЈИ: Највише титула понела ова агенција
У оквиру Фестивала друштвено одговорне комуникације "Кампање са сврхом" проглашене су најбоље друштвено одговорне кампање у Србији.
Највише титула "Кампања са сврхом 2022" понела је агенција Ред Communication и то за пројекте "Твој поглед на свет" за клијента Roche, "Бори се женски" за клијента Новартис, "Живот у кеси" за клијента Лидл Србија, као и "Убаци. Настави игру" за клијента Спорт Тиме и бренд Нике.
Награде "Кампање са сврхом" додељене су ове године по други пут, на Међународни дан детета, 20. новембра, на свечаности у Београду, док је Ред Communication био међу добитницима овог признања и прошле године. Највећи број титула на овогодишњој манифестацији "Кампања за сврху" још једна је потврда у низу за агенцију која за само осам година свог рада иза себе има завидан број успешно реализованих корпоративних, ЦСР и бренд кампања за домаће и међународне клијенте из различитих индустрија.
Попут боје у називу агенције, љубав и страст су управо оно што покреће Ред Communication у креирању и вођењу маркетиншких кампања, поготово за пројекте који за циљ имају унапређење и добробит целог друштва, како би свет у коме живимо постало боље место за све. У прилог посвећености друштвеној одговорности говори и чињеница да Ред Communication у свом портфолију има значајан број ЦСР пројеката награђиваних признањима домаћих и регионалих струковних манифестација као што су УЕПС, BalCannes и Кактус у организацији Маркетинг мреже.
Управо је у категорији Друштвено одговорна интегрисана кампања, почетком новембра агенција освојила и овогодишњу награду КАКТУС 2022 за кампању "Твој поглед на свет", у потпуности осмишљену и реализовану за клијента компанију Roche. На истој свечаности, Red Communication се могао похвалити и наградом КАКТУС Рисинг стар која је припала Драгани Милачак, Сениор ПР менаџерки агеније.