Некада је био омиљен бицикл Југословена, а сада му се назире ТУЖАН крај!
Високе цене пресудне за пропаст
Пре две године повратак култног бицикла "Pony" пропраћен је великом медијском помпом, али та је прича, чини се, завршена.
Прочитајте и:
Коверта дебља за неколико хиљада динара? Ускоро разговори о повећању МИНИМАЛЦА
У Србији се крије НЕВЕРОВАТНО благо за којим трага 50 компанија!
Колико кошта бег од градске вреве? Скочиле цене плацева у викенд насељима у Србији!
Наиме, како преноси хрватски Пословни дневник, БТЦ, један од два партнера из пројекта већ је дигао руке од Понија, а Горење које је у то време рачунало да ће искористити бренд из социјализма, омиљен на простору целе бивше Југославије, за погон је електричним мотором наводно пронашло купца за фирму Гор колеса, али не открива о коме је реч.
Горење је фирму Гор колеса основало са 650 хиљада евра, након што је купило бренд Рог, подсећа llubljanski Финанце. Горење је имало 61,5 посто удела у заједничкој компанији, док је БТЦ имао 38,5 посто капитала.
Крајем прошле године појавила се потреба за докапитализацијом, у чему БТЦ није учествовао, тако да је фирма у 100-постотном власништву Горења.Пре тога, иначе, била је планирана продаја Понија "с модерним карактеристикама" и то у Словенији, Хрватској и Србији.
Међутим, продаји нису помогле ни продајне акције великих трговаца попут Mercatora и Туша, јер су многи већ приликом представљања бицикла били сумњичави због цене од 329 евра за основни модел, док је најскупља верзија коштала чак 789 евра.
И ту је, чини се, узрок неуспеха целог подухвата, тврде извори љубљанског листа, јер на тржишту има пуно сличних бицикла по знатно нижој цени. А колико је уопште произведено Ponyja у Горењу нису хтели да кажу. Међутим, признали су да су одустали од најављених рокова, три до четири године, у којима је фирма требало да почне да доносити добит.
- Није тачно да ћемо потпуно зауставити производњу Ponyja, она се и даље одвија у ограниценој мери - кажу из Горења, потврдујући информацију о продаји компаније Гор колеса, што је у складу са стратешком оријентацијом Горења да се усредсреди на основну делатност, производњу и продају кућних уређаја.