Њима није потребан аеродром - ОВО ЈЕ БУДУЋНОСТ АВИО ТРАНСПОРТА!
Зову се авиони са нагибним роторима. Могу лебдети као хеликоптери – али, такође, могу летети брзо и далеко – као авиони. Војска их користи годинама...
Али сада – по први пут – продукцијски модел ће бити одобрен за цивилну употребу!
Милијардер и бивши градоначелник Њујорка Мајкл Блумберг је, наводно, рекао да жели купити један. Особа као што је Блумберг би се могао укрцати у један овакав авион близу своје куће и стићи на састанак хиљадама миља далеко, у року од пар сати, а цака је у томе што није уопште потребан аеродром, ни за слетање, ни за полетање.
УСВОЈЕНО РЕШЕЊЕ ЗА ШВАЈЦАРЦЕ: Отпис 38 одсто главнице, ево шта то значи
КОНАЧНО РЕШЕЊЕ СВЕ БЛИЖЕ: Лекс специјалис о швајцарцима у понедељак пред Владом!
ПОСТИГНУТО СПОРАЗУМНО РЕШЕЊЕ: Прекинут штрајк у Републичком геодетском заводу
Авиони са нагибним роторима би такође могли сачувати значајно време у процесу донирања органа. На пример, могли би покупити срце донора са хелипеда болнице и брзо летети, директно у другу болницу хиљадама миља далеко, потпуно заобилазећи потребу за аеродромом.
Мисије спасавања: Нисколетни авион може тражити људе на земљи, али проблем лежи у томе што онда ти људи морају чекати на хеликоптер, који би их покупио и одвезао на сигурно.
Авион са нагибним роторима би могао сачувати време, и, потенцијално, животе – тиме што би вршио обе функције – и потраге за преживелима, и њиховог транспорта.
ИЗВЛАЧЕ СЕ ИЗ ДУЖНИЧКОГ РОПСТВА: Грчка пре времена враћа дугове ММФ-у
УСВОЈЕНО РЕШЕЊЕ ЗА ШВАЈЦАРЦЕ: Отпис 38 одсто главнице, ево шта то значи
Прва цивилна летелица са нагибним ротором се тренутно гради у Сједињеним Државама. У процес је укључена италијанска фирма Леонардо. Ако све буде ишло по плану, модел AW609 ће стећи сертификацију Федералне Авијационе Администрације до краја ове године, и ући у употребу у 2020. години.