Нова промотивна акција ПКС: За јаку привреду, купи "Чуваркућу"
Привредна комора Србије (ПКС) покренула је нову промотивну акцију куповине производа означених жигом „Чуваркућа“ у седам трговинских ланаца широм наше земље са циљем подизања свести потрошача о предностима и значају куповине домаћих производа за јачање српске привреде.
Биће организовано више од 150 промотивних акција у продавницама Делеза, Меркатора, Универекспорта, ДИС-а, Вера, ЛИДЛ-а, као и малопродајним објектима компанија чланица Домаћег трговачког ланца (ДТЛ).
Жарко Малиновић, секретар Удружења за трговину ПКС, истакао је данас да је важно да у домаћим трговинама грађани купују производе који су направљени у Србији јер се тиме чува српска економија што има посебан значај у условима глоблне кризе са којом се свет суочава због ситуације у Украјини.
„Захваљујући домаћим произвођачима и трговцима имамо добро снабдевено тржиште у веома изазовном тренутку за цео свет“, поручио је Малиновић након обиласка ПерСу Војвођанка маркета у Београду и навео да готово 900 домаћих производа носе жиг „Чуваркуће“.
Куповином „Чуваркућа“, додаје, у државном буџету остаје више средстава која се затим инвестирају у инфраструктуру, образовање, здравство...
Потрошачи који у 150 продавница купе три и више производа са овим жигом на поклон добију памучни цегер произведен у Србији што је, према речима Малиновића, важно јер се на тај начин додатно смањује употреба пластичних кеса и штити животна средина.
Обрад Поповић, директор Домаћег трговачког ланца (ДТЛ) чији је ПерСу члан, каже да је данас, више него икада, важно да се подржи домаћа производња и трговци.
„Наша основна мисија је да подржавамо мале произвођаче и омогућимо им да заузму своје место на полицама“, истакао је Поповић и навео да 14 чланица ДТЛ-а има готово 700 објеката у Србији.
Дарко Бјелоглав, оснивач компаније BB Трејд, у чијем саставу послују домаћи маркети ПерСу, каже да интензивно сарађују са малим локалним произвођачима које позива да аплицирају за жиг „Чуваркућа“.
„Основни циљ је да подржимо локалну привреду јер од домаће привреде остаје добит која се касније распоређује на цело друштво“, рекао је Бјелоглав наводећи да ПерСу маркети углавном послују на подручју Војводине али да ће до краја године поред постојећих, у Београду бити отворено још пет маркета ове компаније.