Завршени радови на изградњи аутопута на делу обилазнице око Београда: Пројекат вредан 227 милиона евра
Вучић сутра отвара део деонице на обилазници око Београда од Остружнице до Орловаче
Завршени су радови на изградњи аутопута на обилазници око Београда од моста на Сави код Остружнице до петље Орловача и Петлово Брдо и та деоница у дужини од 7,7 километара сутра ће бити пуштена у саобраћај.
Све већи број људи има овај проблем! Симптоми се развијају полако: ЕВО КАКО ДА ИХ ОТКРИЈЕТЕ НА ВРЕМЕ И СПРЕЧИТЕ ПОСЛЕДИЦЕ!
(УЖИВО) Председник Србије на полагању камена темељца: Људи вакцинишите се (ВИДЕО)
Председник Вучић сутра отвара Сектор 4 обилазнице око Београда
Тзв. сектор 4 обилазнице око Београда отвориће председник Србије Александар Вучић.
Сектор 4 обухватио је радове на изградњи леве траке аутопута од моста на Сави код Остружнице до петље Орловача, у дужини од 7,7 км, где је изграђена недостајућа лева трака ауто-пута, два тунела: Липак и Железник, као и три моста: мост бр. 9, 10 и 11, као и преостали радови на петљи Орловача, речено је Танјугу у Путевима Србије.
Преостаје да се заврши градња друге траке аутопута од Орловаче до тунела Стражевица и да се заврши изградња обе траке аутопута од Стражевице до Бубањ Потока.
У оквиру Сектора 4, од Остружнице до Орловаче, изграђен је тунел Липак (лева цев) у дужини од 600 метара и тунел Железник (лева цев) од 699 метара.
Такође, изграђени су: мост 9 од 433 метра, мост 10 422 метра и мост 11 од 116 метара.
Постављени су и зидови за заштиту од буке у дужини већој од пола километра.
Завршена је комплетна изградња петље Орловача са приступним рампама, као и петља Петлово Брдо са по две одвојене коловозне траке, од Метроа до петље Орловача, укључујући и мост 24, изнад старог кружног пута од Раковице до Железника.
Када је реч о Сектору Б5, од петље Орловача од тунела Стражевица у току су радови на изградњи леве траке аутопута (фаза ИИ) укључујуци и нови тунел Стражевица (лева цев).
На Сектору Б6 у току су радови на изградњи пуног профила аутопута од тунела Стражевица до петље Бубањ Поток.
Иначе, цела деоница од моста на Сави код Остружнице до Бубањ Потока дуга је 20,4 километара са приступним саобраћајницама.
Вредност пројекта је 227 милиона евра, а радови се финансирају 85 одсто из зајма Ексим банке Кине и 15 одсто из буџета Србије.
Извођач радова је кинеска компанија "Power Цонструцтион Цорпоратион оф China", а подизвођач азербејџански АзВирт и домаће фирме.
Завршетком радова до Бубањ Потока биће комплетирано око 47 километара аутопута од Батајнице до Бубањ Потока.
Раније је изграђена обилазница од Батајнице до Добановаца и Остружнице, са новим мостом на Сави који је изграђен поред старог остружничког моста.
Планирана је и изградња наставка обилазнице од Бубањ Потока до Панчева, када би цела обилазница била дуга око 69 километара.
Тако би се комплетирао цео саобраћајни прстен око Београда, чиме би се потпуно изместио теретни саобраћај из града.
Беогадска обилазница је један од најзначајнијих пројеката, чија је градња почела пре више од 30 година.